Strona 1 z 1

[B3 2.0 3A] Zapala i zaraz gaśnie.

: 14 mar 2013, 19:26
autor: Cybus18
Witam.

Niedawno stałem się posiadaczem Audi 80 B3 1990 roku, silnik 2.0 3A + LPG.
Samochód na początku w ogóle nie działał na benzynie, okazało sie że nie ma paliwa...
Zatankowowałem i teraz auto zapala na chwile i zaraz gaśnie. Po dodaniu gazu dusi się i zaraz gaśnie.

Sprawdziłem układ zapłonowy, świece, przewody, aparat.
Wtryskiwacz rozruchowy działa, ale domyślam się że nie ma ciśnienia w pozostałych wtryskiwaczach.

Na jednym z przewodów paliwowych załozony był elektrozawór, został wymontowany i zastapiony wężykiem ale wtedy silnik juz w ogóle nie odpalał. Kiedy przeciąłem ten przewód i zaślepiłem wyloty silnim odpala i po dojściu do 2000 obrotów gaśnie.

Gdzie szukać przyczyny? Problemy pojawiły sie po demontarzu Holenderskiej instalacji LPG.

Pozdrawiam i będe wdzięczny za wszelkie sugestie:)

: 16 mar 2013, 08:42
autor: teko
Sprawdź może dokładnie czy wszystko jest zdemontowane. Mógł zostać się jakiś przekaźnik i nie podaje napięcia np. do wtrysków.
Ciśnienie pompy też możesz sprawdzić jak masz dostęp.

: 16 mar 2013, 14:27
autor: marbaj
Na jednym z przewodów paliwowych załozony był elektrozawór
Elektro zawór otwierał się po przełączeniu na LPG i paliwo chodziło w obiegu. Piszesz że nie było paliwa więc mogła polecieć pompa, która powinna dawać około 6 bar ciśnienia. W jakim stanie jest klapa przepływki? Może zatarł się tłoczek rozdzielacza? Wyciąg wtryski, zdejmij gumę od przepływki i unieś talerzyk, po przekręceniu kluczyka lub zmostkowaniu pompki na ostro, powinna lecieć z wtrysków mgiełka paliwa. Jest wiele tematów o mechanicznym wtrysku tylko szukać i czytać. Powodzenia.

: 17 mar 2013, 14:21
autor: Cybus18
Witam,
Dziękuje za zainteresowanie.
Klapka przepływomierza chodzi prawidłowo, nie zacina się.
Jutro sprawdzę pompę paliwa, obstawiam że nie daje odopiwdniego cisnienia i nie otwierają sie wtryskiwacze robocze.