Strona 1 z 2

[80 B4 2.0 ABK] nie chce dopalic

: 21 wrz 2007, 21:03
autor: grabon.a
Witam

Kolejny problem w mojej audi :/ tym razem nie chce odpalic. Podjechałem pod sklep zgasiłem silnik kupiłem co trzeba no i do teraz nie moge go odpalic :/ ako mam dobre bo kręci jak trzeba. poprostu nie chce odpalic. mam w audi ukryty pewien włącznik bez którego nie da sie go dopalic ale on działa bo skręciłem kable na krótko no i tez nie zapalił.
Może zapłon padł albo to cos od czego idą kable do tego włącznika. jutro sprawdze czy mam wogóle iskre

pozdr.

: 21 wrz 2007, 21:17
autor: Danek
Stawiałbym na to "coś" :-) , może zwyczajnie się kabelek rozłączył przy tym "czymś" :-)

: 21 wrz 2007, 23:10
autor: grabon.a
no to chyba nie bedzie wina kabelka bo kiedy włanczam przełącznik przy włączonym zapłonie to słychac jakby cos sie włanczało pod maską, wczesniej przy sprawnym odpalaniu tez tak było.

: 21 wrz 2007, 23:37
autor: SZELA
na wszelki wypadek nie rozpisuj sie jakie masz zabezpieczenia w aucie bo nie wiemy kto to czyta. a audi lubią "zmieniać właścicieli"

Pozdrawiam

: 21 wrz 2007, 23:42
autor: grabon.a
no teraz to chyba zaden złodziej by jej tak czt tak nie odpalił ;]

: 21 wrz 2007, 23:43
autor: SZELA
odpukać w nie malowane!!!

: 22 wrz 2007, 09:13
autor: kyto
ja tez mam taki magiczny guzik i ostatnio tez mialem taki problem. nawet opisalem go w jednym z tematow. okazalo sie, ze kabelek ktory szedl do guziczka zostal nie profesjonalnie polaczony i najwyczajniej w swiecie sie rozlaczyl. mi tez wszystko tykalo jak go naciskalem. podejrzewam, ze mamy nawet podobne zabezpieczenie do tego samego urzadzenia podpiete. sprawdz najpierw kabelek. a jak nie bedzie to, to czesto lubi padac modul kolo cewki zaplonowej. na cewke bym stawial na ostatnim miejscu. sa 4 opcje... 1.kabelek 2. modul 3.czujnik halla 4.cewka. to sa slowa mechanika u ktorego bylem

: 22 wrz 2007, 12:33
autor: grabon.a
no i jest tak jak myslałem nie ma iskry na świecach a kabelki od tego włącznika są sprawdzone i sprawne. O ile wiem to w ABK cewka jest połonczona z modułem w jedną kostke, wie ktos moze jak sprawdzic czy to jest sprawne?

: 22 wrz 2007, 18:36
autor: Doc
A czy pompa paliwowa Ci podaje ? Słyszysz ją ? Od tego zacznij.

: 23 wrz 2007, 15:14
autor: DX-man
Ja też przeżyłem taką niespodziankę. Objawy były identyczne - brak iskry. Poszedłem na skróty - na próbę podmieniłem używany moduł zapłonowy i Audi odpaliło natychmiast. Za używkę dałem coś koło 120 PLN. W sklepie podróba była na 170 ale sprzedawca nie chciał się zgodzić na próbę. I dobrze, jeżdżę już pól roku na używce i Niunia pali jak trzeba. ;-)

: 23 wrz 2007, 17:12
autor: czarekj
Niestety Audi 80 do 1993 roku włącznie wyposażone zostało w usterkową cewkę, która lubi niespodziewanie kończyć swój żywot. Najczęściej psuja sie od przepięcia w chwili wyłączenia kluczyka. Przeżyłem juz dwie takie niespodziewane awarie i jak widzę nie tylko mnie to spotkało. Najczęściej pada moduł, zaś cewka jest ok. Szkodza że cena samego modułu jest taka sama jak kompletu cewka/moduł. Pozdrawiam.

: 23 wrz 2007, 20:00
autor: grabon.a
tak to wina modułu (lub cewki),wczoraj tez wykręciłem swój moduł no i podpiołem do kolegi polo bo miał taki sam no i WV nie odpalił. Jutro kupie nowy ale raczej wezme podrube ok 160zł bo orginał to koszt 350zł :/

: 23 wrz 2007, 21:46
autor: czarekj
Na Allegro można kupić towar dobrej firmy, w ciągłej dostawie - BERU za ok. 160 PLN. Oryginalna jest firmy TELEFUNKEN, ale nie wiem, czy będzie tak łatwo dostępna. Nie kupowałbym towaru innych firm niż wymieniłem. Widziałem na Allegro również podróbki już za 70 PLN.

: 24 wrz 2007, 08:03
autor: WOJTEK26
Ja mam u siebie taka cewke dobrego producenta i koszt to 139zł. Faktycznie te cewki lubią odmówic współpracy i dlatego na sklepie zawsze mam sztukę

: 24 wrz 2007, 09:08
autor: kyto
a co w sytuacji gdy cewka nie jest w jednej obudowie z modulem?? ja np mam modul obok ceweki. na allegro widzialem wlasnie modul ale byl wraz z cewka. czy ktos ma tak jak ja?? modul mam zamontowany na science obok akumulatora a cewka obok