Strona 1 z 1
[B3 2.0 16v 140KM]-Czasem silnik sam dodaje gazu
: 30 mar 2013, 22:27
autor: Don92
Witam posiadam Audi 80 B3 2.0i 16v problem polega na samo czynnym dodawaniu gazu podczas jazdy ale i też na postoju nie wiem od czego to zależy raz jeździ normalnie przez całą trasę a innym razem już od samego odpalenia silnika zaczynają mu obroty skakać czyściłem silniczek krokowy i przepustnicę nic się nie zmieniło ;/
podczas jazdy np. jadąc 1,8k obrotów przy zmianie biegów wciskając sprzęgło obroty wzrastają do 2,5k obrotów na postoju jak już się zatrzymuję i mam wciśnięty sprzęgło lub dany luz obroty falują przez 5s i nagle schodzą do 1k ale potem jak znów ruszę zaczyna się wszystko od początku ;/ co robić ?
: 30 mar 2013, 23:39
autor: jaco80
Czy kolega czytał regulamin?
: 31 mar 2013, 08:20
autor: Pieterb
Don92, na dobry początek _uwaga
: 31 mar 2013, 09:05
autor: Tomeczek20
Silniczek krokowy wymień
: 31 mar 2013, 11:48
autor: tomek1982
Tomeczek20 pisze:Silniczek krokowy wymień
wymiana czujnika polozenia przepustnicy, krokowca bym się nie czepiał
: 31 mar 2013, 14:26
autor: Don92
no przepraszam regulaminu no przyznam się nie czytałem ;/
po prostu już tak długo się męczę z tym autem że chciałem usłyszeć co mogę z tym zrobić myślę że z po śrut tylu ludzi co tu jest zalogowanych znajdzie się przynajmniej jedna osoba co będzie w stanie mi pomóc
: 31 mar 2013, 21:11
autor: rafalaudi1
Krokowy to na wolnych obrotach. Tu mnie się zdaje że albo przepustnica albo blokująca się linka.
U mnie kiedyś miałem taką jazdę jak pedał gazu blokował się o gumową wycieraczkę. Jadę wciskam sprzęgło a tu chyc na 5000 obrotów.
: 31 mar 2013, 21:40
autor: Audi Sport
tomek1982 pisze:wymiana czujnika polozenia przepustnicy, krokowca bym się nie czepiał
W 6A chcesz szukać TPS'u
?
Don92, Sprawdź w jakim stanie jest potencjometr przepływomierza. Aby to zrobić podpinasz się miernikiem pod 1 i 3 pin i na włączonym zapłonie. Sprawdzasz czy przy płynnym podnoszeniu ramienia klapy przepływki napięcie płynnie rośnie, bez zaników sygnału. Potencjometr znajduje się po lewej stronie wtrysku stojąc naprzeciw maski. Wejście w nim jest na 3 pinową wtyczkę.
: 01 kwie 2013, 20:10
autor: rafalaudi1
Tak naprawdę jak ktoś nie umie napisać skąd jest to nikt mu nie pomoże na odległość z tym silnikiem.
: 01 kwie 2013, 23:08
autor: Audi Sport
rafalaudi1 pisze:Tak naprawdę jak ktoś nie umie napisać skąd jest to nikt mu nie pomoże na odległość z tym silnikiem.
No fakt, trzeba byłoby za rączkę prowadzić, a mogła by się okazać jakaś inna przyczyna, którą potrzebujący przegapił bądź całkowicie wykluczył i jest według niego sprawne
Don92, Nie wstydź się i napisz skąd jesteś <ok> Popraw również kod silnika w profilu na 6A, bo taki seryjnie powinieneś mieć, chyba że sprawdzałeś i taki faktycznie jest
: 04 kwie 2013, 17:09
autor: Don92
Już się przedstawiłem w pierwszym temacie klubu więc nie widzę potrzeby pisać i w tym ale padło pytanie skąd jestem więc już odpowiadam mieszkam w Wodzisławiu Śląskim niedaleko miasta
Audi Sport zrobiłem tak jak mi pan powiedział czyli otwarłem zobaczyłem i zmierzyłem wyszło mi 4,80V i to się nie zmieniało ciągle to samo czy dodawałem gazu czy nie w sumie nawet nie wiem jak to się powinno zachować czekam na dalsze instrukcje
Co do kodu silnika masz racje na programie od szwagra też pokazało 6A już zmieniłem
[ Dodano: 2013-04-07, 15:04 ]
hej nie wiem co dalej robić jest ktoś w stanie mi pomóc ? :cry: