Witam . Mam do was pytanie otóż od jakiegos czasu w moim gaźniku "przepustnica"? :oops: nie wiem jak fachowo nazwać ten element możecie mnie oświecić . pozgaszeniu ustawia się w ten sposób , czasem jest bardziej przymknięta ale i tak luźna
[/URL]
Jej sprężynka też chyba jest nieco sfatygowana.
I tu moje pytania idzie jakoś temu zaradzić ? przy jeździ nie czuje raczej różnicy , ale za co odpowiada ten element i czy ma jakiś wpływ na jazdę i głównie na spalanie ?
Pozdrawiam
: 08 kwie 2013, 20:44
autor: wudar
Ta sprężyna powinna ją zamykać, popraw spręzyne ,naciągnij i powinno być git , a jeżeli źle mówie to niech ktoś mnie poprawi kiedy ruszasz linką gazu otwiera sie?, według mnie to cos jak druga przepustnica która powinna się otwierać przy większych obrotach.
: 09 kwie 2013, 08:36
autor: marko
Raczej to jest klapka od ssania , wyciągnij ssanie na maksa i zobacz czy się przymknąła .
: 09 kwie 2013, 13:28
autor: refixedlife
Nie wiem czy to ssanie ale pod gaźnikiem obok linki gazu jest taki wihajster , jak pociągnę to się przymyka ale nadal mimo wszystko jest luźna . a po zapaleniu i zgaszeniu robi się to samo . Naciągnięcie tej sprężynki pomoże ?
: 09 kwie 2013, 19:04
autor: wudar
gdybyś mógł to zrób zdjęcie tego ,,wihajstra'' pociagnij linke gazu na maxa jezeli klapka sie otworzy to jest jak ja mowie jezeli nie to jak kolega wyzej pisze to jest od ssania.
: 11 kwie 2013, 20:34
autor: witos58
Witam. W zeszłym tygodniu dałem robić głowicę, zostawiłem autko w warsztacie i mam problem bo przestała otwierać sie 2-ga przepustnica, {gażnik keihin 2} sprawdziłem przewody, część wymieniłem ale bez skutku. Jeżdżę tym autkiem 6 lat i do tej pory nie miałem z tym gaznikiem większych problemów.
: 11 kwie 2013, 23:36
autor: refixedlife
Pobawiłem się u mnie. Okazało się ze jak odpalę zimny to klapka się zamyka aż nie gaśnie zielona dioda wody potem się otwiera , więc tak jak pisał marko to raczej ssanie będzie. Ale mimo wszysto nie zamyka się do końca .Mogę śmiało jakoś podginac tą sprężynkę czy lepiej zostawić jak jest ?
: 12 kwie 2013, 08:10
autor: marko
Z togo co piszesz wynika , że masz automatyczne ssanie . Zostaw jak jest , jeżeli ta klapka będzie za bardzo się zamykala to wówczas może zalewać paliwem zimny silnik - będzie większe zużycie do rozgrzania silnika . Jeżeli nie masz problemu z przygasaniem zimnego silnika to tego nie ruszaj , chyba że wyczytasz jak dokładnie należy to wyregulować . Nie kombinuj zanim się nie upewnisz jak to regulować .