Witam! Mam problem z moim JN. Mianowicie podczas jazdy czy spokojnej czy jak dam po garach to w pewnym momencie traci moc i gaśnie, nawet jak na biegu próbuje w czasie jazdy odpalić to nic nie daje, tylko restart z stacyjki(wyłączenie zapłony i włączenie) daje rezultat. Na chwilę obecną sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik z pompy, wymieniłem świece , kable WN, palec kopułkę, ten zasobnik paliwa co jest na filtrze powietrza. Jakie jeszcze mogą być przyczyny tego bo normalnie nie da się jechać moją Audi. Dzięki i Pozdrawiam
: 07 lip 2013, 11:33
autor: ramzez2
Nie wiem czy jeszcze masz ten problem, ale miałem podobny. Winna była stacyjka, która nie trzymała kluczyka i podczas drgań się wyłączała. Po wymianie stacyjki jak reką odjął.
: 18 paź 2015, 12:54
autor: tommy753
Witam.Podepnę się pod temat.Mam audi 80 b3 1.8 S 90 KM,1990r,wtrysk mechaniczny.Mój problem jest podobny.Podczas jazdy lub podczas ruszania auto gasnie,jednak odpala po paru sekundach bez problemu i są momenty że ponownie zgasnie.Gdy odpali smierdzi bardzo paliwem ,czuć w środku.Wymienilem przewody wysokiego napięcia,swiece,kopulke wraz z palcem rozdzielacza,jednak usterka została.Proszę o poradę co dalej zrobić z tym faktem?
: 18 paź 2015, 17:09
autor: maciek889
tommy753 pisze:wtrysk mechaniczny.
zobacz czy paliwo nie leje się do filtra powietrza.
: 18 paź 2015, 19:19
autor: tommy753
Ok jutro sprawdze a czy przyczyną może byc czujnik położenia wału
: 18 paź 2015, 19:25
autor: maciek889
Może być. Tylko tu niema czujnika wału z prawdziwego zdarzenia. Jedynym czujnikiem jest czujnik hall w aparacie zapłonowym który kręcić się z prędkością rozrządu a nie wału korbowego.
: 20 paź 2015, 21:12
autor: tommy753
Dzięki Wladco Pierścieni,jak zrobię dam znac :-o
[ Dodano: 2015-10-20, 21:12 ]
Witam jeszcze raz,wczoraj byłem u kolejnego mechanika i stwierdził że to gasniecie silnika jest związane z wtryskiem mechanicznym.Obok wtrysku znalazł kostkę do której były podłączone dwa kabelki,z drugiej kabelki były wyrwane..Czy faktycznie może mieć to coś wspólnego?
: 20 paź 2015, 21:23
autor: maciek889
Daj zdjęcie tych kostek.
W JN jak dobrze pamiętam ręcznie reguluje się obroty. Ale przed regulacją obortów dobrze by było wyregulować mechaniczny wtrysk z pomoc analizatora spalin, aby nie było że przez podkręcanie przepustnicy będzie walczyło się ze skutkiem a nie przyczyną.
: 21 paź 2015, 15:07
autor: Pieterb
tommy753, skoro problem dotyczy mechanicznego wtrysku to nie podpinaj się pod temat dotyczący gaźnika bo to wprowadza zamęty.
maciek889 pisze:W JN jak dobrze pamiętam ręcznie reguluje się obroty.
nie wiem czy wszystkie jn tak miały ale mój nie miał ręcznej regulacji obr.
tommy753, Dolot szczelny?
: 23 paź 2015, 18:45
autor: tommy753
Witam,następnym razem zwroce uwagę o podpiecie do tematu,sorki,s co do mojej niuni to elektryk znalazł urwany kabel wychodzący z czujnika który znajduje się koło wtrysków ,to jest przewód który idzie do pompy,dwa cienkie kabelki ,u mnie koloru żółtego.Problem zniknął i niunia idzie jak strzała
: 23 paź 2015, 19:38
autor: Pieterb
tommy753 pisze:s co do mojej niuni to elektryk znalazł urwany kabel wychodzący z czujnika który znajduje się koło wtrysków ,
nie kojarzę by był tam jakiś czujnik w dodatku z kablem idącym do pompy paliwa ja mniemam, także jakbyś mógł zapodać fotkę
: 24 paź 2015, 17:11
autor: tommy753
Jutro zrobię to wstawie,nie ma problemu,pozdrawiam[/center]
Witam,daje zdjęcie elementu który nabawił mnie nerwicy
[ Dodano: 2015-10-24, 17:11 ]
Teraz jeździ jak strzała
: 24 paź 2015, 17:20
autor: Pieterb
tommy753, no do wtrysków to mu daleeeko no ale oki, to nie jest czujnik tylko zawór dodatkowego powietrza.
: 24 paź 2015, 17:26
autor: maciek889
Musiał coś ruszyć przy okazji bo bez tego zaworu by po prostu mógł gasnąć silnik albo mieć problemy z utrzymaniem obrotów. Z jazdą nie powinno być problemów.
: 24 paź 2015, 17:29
autor: Pieterb
maciek889 pisze:Musiał coś ruszyć przy okazji bo bez tego zaworu by po prostu mógł gasnąć silnik albo mieć problemy z utrzymaniem obrotów. Z jazdą nie powinno być problemów.
też mi się tak wydaje tym bardziej że ten zawór działa tylko jak silnik jest zimny z tego co pamiętam