Strona 1 z 1

[B3 1.8s 89r] problem z Silnikiem

: 25 wrz 2007, 13:33
autor: Peciek
Witam.Mam niesamowity problem ktory mnie ciagle irytuje a mianowicie mam audi 80 b3 z silnikeim 1.8s na gaźniku z jednopunktowym wtryskiem i mam niestety bardzo duzy proble,:gdy silnik jest zimny to jedzie normalnie,wszystko w bardzo dobrym porzadku.Natomiast gdy dostaje temperatury to niestety strzela w gaznik i strasznie szarpei,nierowno pracuje ze sie jechac nieda,niemozna w zadny sposob przyspieszyc bo strasznie strzela i trzesie całym samochodem.Ostatnio wymieniłem uszczelke pod gaźnikeim bo ją rozerwało i odwiedziłem mechanika.Stwierdził ze to wina aparatu zapłonowego i kazał go wymiei ze swiecami i przewodami.Wymienił je i ustawił zapłon oraz wszystkie filtry:paliwa i powietrza.Auto jest z gazem i tam tez wymieniłem.Tak samo dzieje sie na benzynie.To samo.Jedynie to co silnik normalnie chodzi powyzej 4,5 tysiaca obrotow/min.Prosze jesli ktos zna odpowiedz na moj problem niech napisze,błagam pomozcie!!!

: 25 wrz 2007, 14:04
autor: Danek
A cewkę i moduł zapłonowy oraz czujnik halla też wymienił? Bo bardzo wiele wskazuje jednak na problemy z układem zapłonowym. Postaraj się o jakąś dobrą cewkę na podmianę, na próbę. W nocy sprawdź czy nie masz dyskoteki pod maską (przebicia na kablach).

: 25 wrz 2007, 22:41
autor: bartek18150
Witam

Ja mam podobny problem na silniku wielopunktowym, zimny silnik pracuje eleganco jednak obroty delikatnie faluja, po lekkim nagrzaniu podszarpuje i to konkret, pojawia sie rowniez siwy i czarny dymek, oleju ie bieze plyn tez ok. lecz po dobrym rozgrzaniu i jak dostanie po garach wsio sie normuje na jakis czas, sp zalewa swiece i sa podczarniale. Czy moze byc to sada? PS sorka za wtracenie do tematu

: 26 wrz 2007, 18:51
autor: wolfik
Bartek, sprawdź ustawienie klapy przepływomierza.

: 26 wrz 2007, 22:56
autor: bartek18150
Kolego wolfik czy muglbys sprecyzowac jak to zrobic? i gdzie dokladnie i kturego

: 26 wrz 2007, 23:17
autor: Z-D-E-N-E-K
bartek18150, zrób restarcika kompa i zobacz czy się poprawiło,jeżeli nie odepnij czujnik położenia przepustnicy wtedy komp powinien przejść w tryb awaryjny i powinien pracować już normalnie nie polecam jednak dłuższych jazd nawet jak będzie normalnie bo wtedy auto pali jak smok

: 27 wrz 2007, 06:53
autor: Peciek
Danek dzieki w moim przypadku było to.szykałem modułu i cewki i kupiłem nowe i auto juz jezdzi bez problemow.Dzieki i pozrawiam

: 20 paź 2007, 12:47
autor: patryk999
Witam. Miałem podobny problem w silniku 1.8 s na jednopunkcie , mianowicie na zimnym silniku było ok. lecz jak się już nagrzał to niedało się nim jechać bo skakał jak koziołek tzn. dziwnie reagował na gaz. Jak się puźniej okazało w aparacie zapłonowym było zwarcie na przewodach z czujnika halotronowego.

: 06 sty 2008, 14:23
autor: aroslaw
witam, a co to moze byc ze na zimnym silniku telepie na wolnych i przy dodawaniu gazu, na rozgrzanym silniku jest ok

silnik 1,8 mechaniczny wtrysk + lpg ...

: 06 sty 2008, 16:02
autor: mazi
sprawdz zawor dodatkowego powietrza moze byc zakleszczony