[80 B3 1.8S + LPG] problem z iskrą i zapłonem
: 31 maja 2013, 16:22
Witam forumowiczów.
Mam taki problem z moją Audianą, zawsze odpalała mi bez żadnego problemu. Pewnego dnia jak ją pod sklepem zgasiłem po chwili już jej nie odpaliłem. po dotarciu do domu i oględzinach okazało się, że nie ma prądu wychodzącego z cewki. Na samej cewce prąd jest i stały i zmienny, poszła wymiana cewki ale dalej nic, więc może czujnik halla no to wymieniony został aparat zapłonowy, oraz kable wysokiego napięcia. rozłożyłem ręce mówie już nie wiem co może być. Wezwałem kolege elektryka samochodowego. Różnymi metodami sprawdzania okazało się, że nie ma prądu wychodzącego z cewki a reszta jest. Padł moduł sterowania zapłonem Jetronik. Pojechałem kupiłem moduł podłączyłem i dalej to samo silnik kręci ale nie ma iskry i wogóle się nie odzywa nawet, że chciałby załapać .
czy wie ktoś w czym może tkwić problem bo mi już brakło pomysłów.
i czy posiada ktoś schemat podłączenia jetronik'a znaczy się który kabel za co odpowiada ?? był bym wdzięczny za pomoc i za schemat.
Mam taki problem z moją Audianą, zawsze odpalała mi bez żadnego problemu. Pewnego dnia jak ją pod sklepem zgasiłem po chwili już jej nie odpaliłem. po dotarciu do domu i oględzinach okazało się, że nie ma prądu wychodzącego z cewki. Na samej cewce prąd jest i stały i zmienny, poszła wymiana cewki ale dalej nic, więc może czujnik halla no to wymieniony został aparat zapłonowy, oraz kable wysokiego napięcia. rozłożyłem ręce mówie już nie wiem co może być. Wezwałem kolege elektryka samochodowego. Różnymi metodami sprawdzania okazało się, że nie ma prądu wychodzącego z cewki a reszta jest. Padł moduł sterowania zapłonem Jetronik. Pojechałem kupiłem moduł podłączyłem i dalej to samo silnik kręci ale nie ma iskry i wogóle się nie odzywa nawet, że chciałby załapać .
czy wie ktoś w czym może tkwić problem bo mi już brakło pomysłów.
i czy posiada ktoś schemat podłączenia jetronik'a znaczy się który kabel za co odpowiada ?? był bym wdzięczny za pomoc i za schemat.