Strona 1 z 1
[b3 1.9E ] dymienie po wymianie uszczelniaczy
: 01 cze 2013, 09:06
autor: qterek18
Witam serdecznie. Ostatnio wymieniałem sam uszczelniacze zaworowe prowadnice i uszczelkę pod głowicą bo dymiła na niebiesko. Przy okazji docierałem zawory. Ciśnienie w cylindrach 13-13.5 barów. Po tym zabiegu dalej tak samo czyli dalej kopci przy temp. 90 stopni. Moim zdaniem przyczyną mogą być zapieczone pierścienie olejowe. Ale pewności nie mam więc proszę was o poradę co z tym fantem zrobić.
Re: [b3 1.9E ] dymienie po wymianie uszczelniaczy
: 01 cze 2013, 19:57
autor: itor
qterek18 pisze:Witam serdecznie. Ostatnio wymieniałem sam uszczelniacze zaworowe prowadnice i uszczelkę pod głowicą bo dymiła na niebiesko. Przy okazji docierałem zawory. Ciśnienie w cylindrach 13-13.5 barów. Po tym zabiegu dalej tak samo czyli dalej kopci przy temp. 90 stopni. Moim zdaniem przyczyną mogą być zapieczone pierścienie olejowe. Ale pewności nie mam więc proszę was o poradę co z tym fantem zrobić.
Mozesz sprobowac zalac tloki przez otwory od swiec nafta (20-30 ml nafty na tlok) i zostawic to na 2-3 dni. Mozna tez uzyc tego -
http://xado.pl/autochemia/preparaty-do- ... o/antykoks ale ogolnie to bardziej polecam nafte.
: 03 cze 2013, 19:45
autor: Lichy
Zalanie tłoków nic nie pokaże, skoro ciśnienie w cylindrach jest dobre to i pierścienie dobre. Może jak wbijałeś prowadnice to któraś pękła, chociaż jak uszczelniacze nowe to powinny trzymać. Ale najbardziej prawdopodobne chyba będą pierścienie olejowe
: 03 cze 2013, 20:55
autor: itor
Lichy pisze:Zalanie tłoków nic nie pokaże, skoro ciśnienie w cylindrach jest dobre to i pierścienie dobre. Może jak wbijałeś prowadnice to któraś pękła, chociaż jak uszczelniacze nowe to powinny trzymać. Ale najbardziej prawdopodobne chyba będą pierścienie olejowe
Jak zapieczone pierscienie to moze pomoc.
: 04 cze 2013, 12:59
autor: Lichy
Spróbować zawsze można