Strona 1 z 1
[B3 AAD] Mniej mocy i cieknący olej z głowicy]
: 13 cze 2013, 20:58
autor: Butcher2
Witam wszystkich!! mam problem z moja |Audi silnik zasilany gazem AAD mechaniczny wtrysk. od czasu jak ją kupiłem straciła troszke na mocy. Nie wiem co jest tego przyczyna.. wypala sie silnik czy co??!! I jeszcze cieknie olej z głowicy. chyba musze splanowac i wymienic wszystko co sie tam da. Myslicie ze po planowaniu wymianie popychaczy, uszczelniaczy itp. pomoze z moca? moze tam pod głowica sa juz gniazda wypalone i trzeba wszystko wyczyscic i dac nowe? znalazłem mechanika AZ w Holandii ktory potrafi naprawic wyregulowac i dobrze ustawic AAD 2.0 Benzyna - Gaz. po powrocie chce zrobic generalke silnika. podpowie mi ktos co mam zrobic zeby silnik był znów w swietnej kondycji? bo chyba jest wszystko z nim w miare ok bo jade 1000km bez problemu. dziekuje za odpowiedzi
: 13 cze 2013, 23:17
autor: sylwester28ET
Na początek całej pracy to zacznij od zmierzenia ciśnienia na cylindrach.
: 16 cze 2013, 10:28
autor: Butcher2
Bd wszystko zmierzone juz na dniach sie dowiem co, jak i gdzie jest problem.. jezeli bd wszystko dobrze z cisnieniem na cylindrach gto od czego zaczac naprawy??
: 16 cze 2013, 22:54
autor: nenczyk71
A jak kolego z układem zapłonowym? ( świece, kable,kopułka ,palec.. ewentualnie cewka)
: 18 cze 2013, 15:18
autor: Butcher2
cały układ wymieniony na nawy jakies 3 miesiace temu. prawie wszystkie czesci NGK takze lipy nie ma.. niedawno rozmawiałem z mechanikiem ktory robi mi Wtrysk mechaniczny i powiedział ze ktos nakombinował z tym wczesnym wtryskiem czy jakos tak. a poprostu odma jest popekana i dostaje lewe powietrze.. przez to dławi sie spalinami i obroty wariuja. Oczywiscie jeszcze jest rozregulowany cały układ i bd ustawiał. jeszcze sprawdzi czy wtryski nie sa od gazu przepalone. cisnienie na cylindrach mowił ze miesci sie w normie takze jest OK. czekam do jutra i powie mi reszte nowinek co i jak z naprawa mojej Babci
[ Dodano: 2013-06-28, 12:57 ]
czesc.. mechanik mi powiedział ze mam na wymiany Panewke wałka aparatu zapłonowego.. drogi to interes? no i po wszystkim trzeba ustawic od nowa zapłon i to musi zrobic ktos kto naprawde robi takie cos kupe lat.. Mechanik mowił mi ze to jest tez przyczyna falowania obratów bo silnik ma słabe smarowanie.. oczywiscie lampka olejowa juz od dawna mi sie swieci
ustawione wszystko tak jak powinno byc. złe dawki były ustawione i zapłon był przestawiony o jeden ząbek. dlatego silnik dostawał w tyłek i wiecej palił.