[abk] czyżby to przepływomierz? falują obroty i duzo pali
: 04 lip 2013, 22:52
Witam,
pacjent; audi cabrio 96r abk, digifant 1.75
objawy:
kobieta mi narzeka,
że obroty falują na biegu jałowym,
czasami jest dobrze, a czasami same rosną do ok 1500 i spadają i znowu rosną,
czasami jest że dwa dni jest okey, a czasami non stop wskazówka od obrotów faluje,
, no i jak na biegu jalowym doda gazu, obroty 3500, to wskazówka czasami się wiesza na 2000obrotow, i schodzi i drga 1000-800-1000,
no i powoli opada,
poza tym narzeka ze dużo pali, za 100zl po miescie, dojazdy do pracy zrobila 100km,
jeździ ekonomicznie,
,
wymieniłem już czujnik ecu niebieski, , i nic,
podmieniłem krokowca i nic,
przelutowałem przekaźnik 30 i nic,
dziś podmieniłem przeplywke od jednego z dobrych klubowiczow i chyba
to jest przyczyna, jutro kobieta pojeździ i będzie wiadomo,
poza tym stwierdzila, ze po podmianie przeplywki auto jest 'zrywniejsze' i ma jakby więcej mocy , i jeśli dobrze zrozumialem to jak jedzie na biegu na niskich obrotach to auto się nie dławi, wcześniej, przy starej przeplywce, się "lekko dlawilo"
Także mam pytanie do fachowców;
Czy to objawy padającej przeplywki?
Dodam jeszcze że;
- stara przeplywka była cos kombinowana, ktoś już ją rozbieral, widać slady silnikonu, może źle ją złożył? nie naciągnął odpowiednio sprężyny?
-auto nie ma LPG
-mam do ustawienia zapłon, ponieważ obecnie jest ustawiony na 'sluch'
- po odkręceniu korka wlewu paliwa syczy/wylatuje powietrze/opary
- po odkręceniu korka oleju , gdy silnik zapalony, auto jak by chciało zgasnąć,
Chciałem zapłon ustawić prawidłowo/książkowo, ale nie mam lampy blyskowej,
a jak jezdzilem po mechanikach , to słyszałem tylko;
takie stare auto, zapłon ustawia się na sluch, a to szkoda czasu mu na robote, bo komputer nic mu nie pokaze, i jeśli cos jest popsute to wymiana na tzw 'czuja'
ehh ręce opadają ,
także takich machanikow staram się omijać szerokim łukiem,
Także jeśli czyta to klubowicz co zna się na ABK i jest z okolic wroclawia, i dogłębnie sprawdzi co 'go boli' to poproszę o kontakt,
pacjent; audi cabrio 96r abk, digifant 1.75
objawy:
kobieta mi narzeka,
że obroty falują na biegu jałowym,
czasami jest dobrze, a czasami same rosną do ok 1500 i spadają i znowu rosną,
czasami jest że dwa dni jest okey, a czasami non stop wskazówka od obrotów faluje,
, no i jak na biegu jalowym doda gazu, obroty 3500, to wskazówka czasami się wiesza na 2000obrotow, i schodzi i drga 1000-800-1000,
no i powoli opada,
poza tym narzeka ze dużo pali, za 100zl po miescie, dojazdy do pracy zrobila 100km,
jeździ ekonomicznie,
,
wymieniłem już czujnik ecu niebieski, , i nic,
podmieniłem krokowca i nic,
przelutowałem przekaźnik 30 i nic,
dziś podmieniłem przeplywke od jednego z dobrych klubowiczow i chyba
to jest przyczyna, jutro kobieta pojeździ i będzie wiadomo,
poza tym stwierdzila, ze po podmianie przeplywki auto jest 'zrywniejsze' i ma jakby więcej mocy , i jeśli dobrze zrozumialem to jak jedzie na biegu na niskich obrotach to auto się nie dławi, wcześniej, przy starej przeplywce, się "lekko dlawilo"
Także mam pytanie do fachowców;
Czy to objawy padającej przeplywki?
Dodam jeszcze że;
- stara przeplywka była cos kombinowana, ktoś już ją rozbieral, widać slady silnikonu, może źle ją złożył? nie naciągnął odpowiednio sprężyny?
-auto nie ma LPG
-mam do ustawienia zapłon, ponieważ obecnie jest ustawiony na 'sluch'
- po odkręceniu korka wlewu paliwa syczy/wylatuje powietrze/opary
- po odkręceniu korka oleju , gdy silnik zapalony, auto jak by chciało zgasnąć,
Chciałem zapłon ustawić prawidłowo/książkowo, ale nie mam lampy blyskowej,
a jak jezdzilem po mechanikach , to słyszałem tylko;
takie stare auto, zapłon ustawia się na sluch, a to szkoda czasu mu na robote, bo komputer nic mu nie pokaze, i jeśli cos jest popsute to wymiana na tzw 'czuja'
ehh ręce opadają ,
także takich machanikow staram się omijać szerokim łukiem,
Także jeśli czyta to klubowicz co zna się na ABK i jest z okolic wroclawia, i dogłębnie sprawdzi co 'go boli' to poproszę o kontakt,