Strona 1 z 2
[B3 1.8 DZ 112KM] stuki pod klawiaturo zaworów audi b3 1.8
: 17 lip 2013, 21:13
autor: audisylw80
witajcie jestem nowym klubowiczem mam problem stuka mi pod klawiaturo zaworów przy obrotach 2000do 3000 póziniej już ciszej w audi b3
: 17 lip 2013, 22:35
autor: Radek_ER19
Popychacze hydrauliczne zaworów do wymiany
: 18 lip 2013, 20:29
autor: audisylw80
TYLKO NA WOLNYCH OBROTACH NIE STUKA STUKA PRZY DODAWANIU GAZU A NA WYSOKICH OBROTACH NIE STUKA
: 18 lip 2013, 21:24
autor: Pieterb
audisylw80, nie pisz wielkimi literami :!:
: 18 lip 2013, 21:30
autor: Francis1982
Zrób test podczas jazdy.
1. Test zbyt wczesnego zapłonu. Jedziesz na jakimkolwiek biegu wyższym niż II (III, IV, V), 1500 rpm i gaz w podłogę. Jeżeli zacznie klepać to zapłon zbyt wczesny.
2. Test panewek. IV lub V bieg, prosta trasa i starasz się utrzymać silnik w zakresie 2000-2200 rpm. Ma być płasko by silnik nie był obciążony. Jeżeli odezwie się klepanie to wina panewek.
3. Hydropopychacze milkną po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej. Najgłośniej jest na zimnym.
: 18 lip 2013, 23:19
autor: remik87
kolego ja po ostatnim takim klepaniu wymieniłem panewki a teraz mocno trzymam kciuki by sie zaadoptowały i wszystko było ok. a objaw miałem taki jak Ty klepanie przy podobnych rpm. posłuchaj silnika z dołu to też naświetla sytuacje a najlepiej nagraj dzwięk i umieść go na yt daj link to ludzie posłuchaja
: 21 lip 2013, 14:20
autor: audisylw80
witam koledzy jeżeli to by były panewki to wczoraj dostał mój audik niezłe grzanie to myśle że by już stanął silnik a on jak stukał tak dalej stuka na wysokich obrotach nie stuka proszę o pomoc co to może być
: 21 lip 2013, 14:24
autor: Pieterb
audisylw80, ja z tak stukającymi panewkami jeździłem ze 3 lata więc nie licz że wykończysz je w jeden dzień to mocne motory
i chwała im za to
: 21 lip 2013, 14:36
autor: audisylw80
ale powiedzcie dlaczego na wolnych obrotach nie stuka ani na wysokich tylko miedzy 2000 a 3000
: 21 lip 2013, 14:38
autor: dzikx
szklanki jak już grają to na każdych obrotach ( tak twierdzę ) tyle że na wysokich silnik może zagłuszyć czasami olej ma na to wpływ zwłaszcza latem wystarczy zmiana i nie gra. Co do lokalizacji miejsca to kiedyś taki stary majster pokazał mi sztuczkę bierzesz cienki drewniany kołeczek i przykładasz go np do bloku na dole czy głowicy, pompy itp tak znajdziesz gdzie puka. A czy auto odpala dobrze ma dość mocy ?? Może pukać przedmuch z gara na gar, pęknięta podkładka na zaworze mogą klepać zawory, szklanki panewki, korby, wałek pośredni itd dużo tego. Co do śmierci panewki to może trwać długo nawet bardzo długo chyba że dasz w moje ręce :mrgreen: pozdrawiam
: 21 lip 2013, 15:03
autor: audisylw80
odpala dobrze jeżdzie jak wcześniej przed stukaniem mocy nie straciła i na pół gazu jest cicho i na pełen też
: 21 lip 2013, 15:55
autor: dzikx
dziwna sprawa, możesz nagrać jakiś film z tym zjawiskiem ?? spróbuj zabawy z tym patykiem.
: 21 lip 2013, 16:05
autor: audisylw80
dzięki za rade spruje
[ Dodano: 2013-07-21, 16:08 ]
dzięki spróbuje pogrzebać pozdro <ok>
: 22 lip 2013, 00:27
autor: remik87
PieterB pisze:audisylw80, ja z tak stukającymi panewkami jeździłem ze 3 lata więc nie licz że wykończysz je w jeden dzień to mocne motory
i chwała im za to
zgadza sie ja katowalem kilkanasie razy na trasie obrotek na czerwone pole szedł. a po zdieciu okazalo sie ze 2 panewki miedziane ;/
: 22 lip 2013, 07:21
autor: audisylw80
witam jaki to koszt wymiany tych panewek czy to się opłaca robić czy drugi motor kupić pozdrawiam