Strona 1 z 1

[B4 ABK] ciągle chodzi na ssaniu.

: 24 sie 2013, 18:23
autor: gacman38
Witam. Mam problem z moją B4 ponieważ na zimno pali i silnik chodzi równo na benzynie a tylko się trochę rozgrzeje to już zaczyna nie równo chodzić. A jak jest już ciepły to trzeba go trochę piłować i śmierdzi benzyną. Zmieniłem czujnik temp ten niebieski i dalej to samo odłączałem wtyczki od obu czujników to po odłączeniu białego na gazie równiej pracuje a na benzynie nie widzę różnicy. Jeśli chodzi o prace na gazie to nie mam zastrzeżeń a mam gaz sekwencyjny. Więc co może być tego przyczyną?

: 24 sie 2013, 19:50
autor: Pieterb
gacman38, 3 sprawy mam:
jakbyś poszukał na forum to nie musiałbyś zakładać tego tematu to raz bo opisywanie to było nie raz, dwa to w temacie napisałeś ciągle chodzi na ssaniu. ale już w samym temacie opisujesz inny problem a nie to że chodzi na ssaniu więc się zdecyduj. I po 3 skoro na gazie chodzi oki to po co temat napisałeś w dziele o lpg :?: :!:

A co Twojego problemu to obstawiam regulator ciśnienia paliwa.
gacman38 pisze:odłączeniu białego na gazie równiej pracuje
a nie powinien bo nie ma nic do tego on tylko wskazuje temp na zegarach i nie biały a szary

: 27 sie 2013, 23:39
autor: Francis1982
Ja tam bym zajrzał jeszcze do sondy. Widać go na ciepłym zalewa. Albo ECU nie wie jak jest nagrzany silnik albo nie wie jak wygląda mieszanka.

: 29 sie 2013, 20:25
autor: gacman38
Tez tak myślę ale gazu bardzo mało pali cykl mieszany 9 max 10l/100km a w trasie poniżej 8l schodzi. Jeszcze zauważyłem że niskie obroty trzyma na poziomie 400-500obr/min i na zakrętach jak szybciej wjadę to też śmierdzi benzyną a mam wyłącznik pompki paliwowej, ze jak chodzi na gazie to ją gaszę. Więc już sam nie wiem co to może być. Ale myślę o ECU lub wtrysk rozruchowy.

[ Dodano: 2013-11-01, 19:14 ]
Oddałem do mechanika przyczyną była sonda, która nie łapała już na wolnych obrotach.