[B4 2.0 ABK 115KM] Problem z wolnymi obrotami na gazie, brak
: 18 wrz 2013, 19:56
Witam.
Jak kupiłem audi nie miałem wolnych obrotów na pb, olałem to bo jeżdżę na gazie. sprawował się fajnie. Któregoś dnia pojechałem na wymianę filtra gazu, gość od razu zrobił przegląd instalacji. Po wymianie filtra gazu zaczęły się problemy. Kilka dni auto jeździło ok, potem raz wolne obroty wynosiły ~600 a raz ~1100 (wszystko na gazie). Dzisiaj zaczął na wolnych telepać mi budą. Zauważyłem, że jak doda się dużo gazu guma przepływomierza tak jakby się trochę zasysa. Przepływomierz? Na wężu parownik-przepływomierz jest taki zaworek, jak go trochę odkręciłem lepiej silnik pracował. Podczas jazdy różnie - raz płynnie przyspieszał a raz między 2 a 3 tysiące troszkę zmulał. Moje główne pytanie - czy jak doda się dużo gazu (ok 4-5 tysięcy) to normalne że trochę wsysa tą gumę przepływomierza?
Pozdrawiam
Jak kupiłem audi nie miałem wolnych obrotów na pb, olałem to bo jeżdżę na gazie. sprawował się fajnie. Któregoś dnia pojechałem na wymianę filtra gazu, gość od razu zrobił przegląd instalacji. Po wymianie filtra gazu zaczęły się problemy. Kilka dni auto jeździło ok, potem raz wolne obroty wynosiły ~600 a raz ~1100 (wszystko na gazie). Dzisiaj zaczął na wolnych telepać mi budą. Zauważyłem, że jak doda się dużo gazu guma przepływomierza tak jakby się trochę zasysa. Przepływomierz? Na wężu parownik-przepływomierz jest taki zaworek, jak go trochę odkręciłem lepiej silnik pracował. Podczas jazdy różnie - raz płynnie przyspieszał a raz między 2 a 3 tysiące troszkę zmulał. Moje główne pytanie - czy jak doda się dużo gazu (ok 4-5 tysięcy) to normalne że trochę wsysa tą gumę przepływomierza?
Pozdrawiam