Strona 1 z 1

Audi 80 B4 [ABK] Czasy wtrysków

: 19 wrz 2013, 22:47
autor: Parzo
Hej koledzy i koleżanki! Mam pytanie, gdyż na jałówce mam za długie czasy wtrysków, o 0.5 - 1ms i przez to mam lekkie hm jak to uznac, maciupkie falowanie, i rozne telepanie lekkie nie wiem jak to ująć, na jałówce to odczuć bardzo, z tego co kojarze chyba czasy powinny byc 2.2 a u mnie sie wachają 2.7-3.3ms co to moze byc wina? Lambdy?(jak sprawdzić bez kompa? i bez oscyloskopu) i przepływki (jak sprawdzić czy poprawne dane? te z regeneracjami przerobiłem ale nie ma za dokładnie wypisanych wszystkich możliwości i odchyłek procentowych) No to chyba tyle - wypijcie za moje zdrowie ;) <piwo>

: 20 wrz 2013, 19:54
autor: Francis1982
Jak czasy są za długie i spalanie wzrasta to znaczy, że ECU chce doprowadzić do właściwego składu mieszanki stechiometrycznej....

1. Za dużo powietrza (nieszczelność) lub sonda przekłamuje wskazania.
2. Do skontrolowania naciąg sprężyny przepływomierza (Vag i blok pomiarowy gdzie masz % załadowania silnika).
3. Czasy wtrysków za długie czyli ciśnienie w listwie może być za małe czyli do skontrolowania ew. podmianki regulator ciśnienia paliwa (na końcu listwy przy aku).

: 22 wrz 2013, 22:28
autor: Parzo
szczelny układ jest, sondy nie mam jak sprawdzić (brak vaga...) a z tą sprężynką mógł byś bardziej wytłumaczyć? Ile ma wskazywać na jałówce? Bo może dopadne kogos z tym uwalonym Vagiem..., jak sprawdzić cisnienie? (regulator cisnienia nie cieknie, na koncu listwy sucho.) Ale dziękuje za odpowiedz :) i czekam na dalsze wypowiedzi i odpowiedzi. <ok>

: 23 wrz 2013, 10:46
autor: Francis1982
Sondę sprawdzisz zwykłym multimetrem w zakresie 2000mV. Wpinasz się w czarny sygnałowy sondy i masę aku. Ma skakać od 0-1V