Strona 1 z 1

[B4 ABK]Uszczelki kolektora wydechowego

: 25 wrz 2013, 22:46
autor: emil0893
Witam, szykuje się do wymiany uszczelek kolektora wydechowego, kupiłem dziś 4 uszczelki (głowica - kolektor), mam pytanie czy z drugiej strony kolektora znajduję się jakaś uszczelka?

: 25 wrz 2013, 22:59
autor: Kamuś
Tak, tez jest uszczelka (jedna wspólna).
Tak wygląda: http://www.iparts.pl/czesc/uszczelka-ru ... 94614.html

Mała rada - kup sobie pastę Walker'a i posmaruj nią obie strony uszczelek.

: 25 wrz 2013, 23:03
autor: emil0893
Szukałem w necie, i znalazłem tylko uszczelki kolektor - głowica a pasta na pewno nie zaszkodzi :)

: 25 wrz 2013, 23:08
autor: Kamuś
Powierzchnia dwururki i kolektora na pewno już nie jest gładka, dlatego warto ją zastosować, bo sama uszczelka może nie wystarczyć.

: 26 wrz 2013, 08:45
autor: emil0893
Jeszcze takie pytanie, czy jest jakaś trudność w wymianie uszczelek głowica-kolektor?

: 26 wrz 2013, 09:01
autor: Kamuś
Poza odkręceniem kolektora nie ma żadnych :mrgreen: A z jego odkręceniem jest trochę zabawy.

: 26 wrz 2013, 23:02
autor: paw1131
emil0893 pisze:Jeszcze takie pytanie, czy jest jakaś trudność w wymianie uszczelek głowica-kolektor?
Jeśli nie urwiesz żadnej szpilki w głowicy, to jest to bardzo prosta operacja.

: 05 lis 2014, 11:34
autor: ja32
koledzy jak mam zdemontowac kolektory ? mecze sie z tym bo chce glowice sciagnac a wydechu nie moge odkrecic ,zeeby wyciagnac razem bo jest dostep slaby.dlatego probuje okrecic kolektory ale nie moge dojsc do 1 sruby za chiny.

: 05 lis 2014, 15:36
autor: antoni
Wyciągnij głowicę razem z kolektorami i na stole wszystko na spokojnie i na wygodnie poodkręcasz. Jeśli oczywiście będzie potrzeba odkręcania kolektorów.
Można kolektory odkręcić najpierw, ale szkoda czasu i gimnastyki . Do tego można zniszczyć nakrętki i kłopot niepotrzebny.

: 06 lis 2014, 22:30
autor: Jarewa
Nie no bez jaj niech jeszcze silnik wyciągnie po co ma się męczyć.

: 07 lis 2014, 20:10
autor: ja32
poradzilem sobie dzieki kluczom nasadowym i przedluzki przeglubowej bo bez niej nie dal bym rady.
znachor zobaczyl uszczelke pod glowica i powiedzial,ze nie ma na niej niepokojacych sladow i powiedzial,zeby skladac bez planowania z nowa uszczelka a jesli to nie pomoze (nie trzyma temperatury silnik) to znaczy ,ze jest mikropekniece na bloku lub glowicy.Termostat siedzi juz trzeci a pompa wody rowniez wymieniona.

[ Dodano: 2014-11-07, 20:13 ]
i postanowilem ,ze zloze z nowa uszczelka a jesli to nie pomoze to kupie nowy silnik bo mam 2.0 abt a zmienie na 2.0 E co o tym mysliscie koledzy ? szerokosci,bezawaryjnosci pozdrawiam

: 09 lis 2014, 09:24
autor: Audi 80 Polska
ja32 pisze: 2.0 abt a zmienie na 2.0 E co o tym mysliscie koledzy ?
To czekają cie dodatkowe wydatki jak zakup kompletnej wiązki, ściąganie deski rozdzielczej zakup reszty brakującego osprzętu silnika.

Zrobić na osprzęcie od ABT tylko w głowicy ABK otwory po wtryskach będziesz musiał pozaślepiać.