Strona 1 z 1

B3 [2.0e 16v 6A 137km quattro] Nie wiem co dalej z autem

: 18 paź 2013, 23:17
autor: krs08
Witam, mam niemały problem, gdyż odkryłem ostatnio że pod moją Audi robią się plamki oleju. Po podniesieniu maski mało nie dostałem zawału, bo cały przód silnika z paskami i wszystkim jest zalane olejem, olej jest wyrzucony nawet na maskę. Postawiłem na to, że simering padł i tak też stwierdzili mechanicy z którymi rozmawiałem. Większy problem wyszedł kiedy zapytałem o robotę i tutaj padła cena 1500 zł za wymianę tam wszystkiego (paski też są do wymiany bo nie warto ryzykować ślizgnięcia się i zawalenia sobie całego silnika). Pomóżcie proszę, czy ta cena nie jest mocno przesadzona? Może macie jakieś inne teorie co mogło się stać z silnikiem? Bolesne jest to, że kiedy już pogodziłem się z tym, że muszę sprzedać Audi i wystawiałem ją na aukcjach, stała się rzecz, przez którą ani jej nie mogę sprzedać, ani nie mam kasy do końca żeby ją robić..
Pozdrawiam i licze na szybkie odpowiedzi

: 19 paź 2013, 09:02
autor: zserty
Pewnie padł simmering na wale i/lub wałku.
Żeby to naprawić trzeba zdejmować rozrząd.
Po wymianie trzeba założyć nowe paski itd.
Stąd ta cena. Jeśli nie umiesz sam tego zrobić to musisz płacić.
Życie

: 19 paź 2013, 09:31
autor: zmotor
Wg. mnie cena zaporowa.Wymiana paska rozrządu to nie wiecej jak 200 zł +wymiana uszczelniaczy jakies 30-50 zł, przynajmniej ja za tyle bym to robił.Do tego czesci 3x uszczelniacze po jakies 10 zł sztuka z Elringa, pasek do 100 zł.+rolka,mycie wszystkiego.Wiec jak dla mnie to 500 zł max.

: 19 paź 2013, 14:39
autor: krs08
zmotor - też tak uważam, robiłem kiedyś dokłądnie tą samą rzecz, tylko że w Fordzie Escorcie i zapłaciłem z wymianą pompy wody dodatkowo 700 zł. ;/

zserty - niestety ale nie potrafię takich rzeczy sam zrobić, tym bardziej że nawet nie miałbym gdzie tego zrobić.

Pytanie do Wszystkich forumowiczów, może ma ktoś jakiś zaufanych i dobrych mechaników we Wrocławiu? lub sam jest z okolic i potrafi to zrobić za słuszniejszą cenę? Powiem szczerze że naprawdę jestem w kropce. Na ten moment nawet nie mam co próbować sprzedawać auta, a jeżeli włożę 1500 zł w naprawę, to nie będę miał po co sprzedawać bo zwrócą mi się tylko koszta naprawy...

: 19 paź 2013, 14:52
autor: Audi 80 Polska
Żeby było taniej musiałbyś poszukać jakichś mechaników w mniejszych miejscowościach (jeśli robią na czarno to będzie jeszcze taniej). Bo prowadząc legalny biznes muszą mieć takie ceny aby wyrobić z opłatami.
Choć twoja cena rzeczywiście straszna, czynności niemal tyle samo ile przy wymianie rozrządu bo po rozebraniu do wymiany paska niewiele już trzeba do wymiany tych 3 simmerringów.

: 19 paź 2013, 17:48
autor: zserty
Powiedz ile kosztowałyby Cię same części i pomnóż przez dwa.
Cena straszna ale i nie nie do przyjęcia.
Przy wymianie paska rozrządu zawsze powinno sie wymieniać simmeringi, pompy itp, żeby nie wracać po tym do tego.