Strona 1 z 1

[1.8 JN] przerobienie układu zasilania na gaźnik.

: 29 paź 2013, 21:28
autor: elektryk182
Witam.Mam pytanie, czy do silnika z wtryskiem mechanicznym podejdzie bez problemu kolektor ssący z silnika gaźnikowego?Z tego co słyszałem to wtrysk ma kolektor z półokrągłymi wylotami a gaźnik z całkowicie okrągłymi ale nie wiem czy to w czymś przeszkadza, proszę o pomoc.

: 29 paź 2013, 22:00
autor: Patrique
A kolega nie wie co to szlifierka, wiertarka pilnik i frezarka? <ok>
Wszystko da sie spasowac. Jak z przodu B3 robia B4 to i JN da sie przerobic na np. PM. Gorzej jedynie benzyne na diesla przerobic <ok>

: 30 paź 2013, 19:18
autor: elektryk182
Z tego co sam widzę to po założeniu kolektora z gaźnikowca pozostaną dziury w głowicy na montaż do normalnego kolektora :/

: 02 lis 2013, 18:36
autor: Pampek
gdy ja przechodzilem na taki gaznik z mechanicznego wsadzilem kolektor gaznik i dziury zaslepilem wtryskami i po problemie :)

: 03 lis 2013, 16:30
autor: Audi 80 Polska
Gdzieś dawniej ktoś wspominał że wystarczy dorobić dodatkową przekładkę z blachy zasłaniającą część otworu w które wchodziły wtryskiwacze.

: 03 lis 2013, 17:27
autor: bartek18150
a nie lepiej wtryski i sterownik z ABT?? <ok>

: 03 lis 2013, 20:00
autor: Pampek
nie znam tematu mozesz go poglebic? opisac co i jak ?
jak bedzie fajny skorzystam :)

: 03 lis 2013, 21:20
autor: bartek18150
Listwa wtryskowa, sterownik, przepływka, pompa paliwa od dawcy wkładamy, tylko pewnie będzie trzeba ciśnienie wtrysku obniżyć bo wtryski przyduże jak na 1,8.

Patent wymyślony przed chwilą wiec nie testowany :-P