Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK 115KM] raz pracuje raz nie

: 04 lis 2013, 18:37
autor: arek1995pl
witam po prekreceniu kluczyka pompka paliwa włącza się nabije i wylańcza po odpaleniu gdy się jedzie włącza się i wyłącza czego to wina ???

: 04 lis 2013, 18:54
autor: Pieterb
arek1995pl, może sama pompka już się kończy lub przekaźnik ją załączający.

: 04 lis 2013, 20:20
autor: arek1995pl
a niewiesz co z tym przekaznikiem mozna zrobic ?? nie ma jakiegos cujnika cisnienia ?? pomka moim daniem lux

: 04 lis 2013, 20:28
autor: Pieterb
arek1995pl pisze:nie ma jakiegos cujnika cisnienia ??
na listwie wtryskowej jest regulator ciśniśnienia paliwa
arek1995pl pisze:pomka moim daniem lux
moja też była lux ale szczotki się w niej skończyły :-P

: 05 lis 2013, 13:36
autor: arek1995pl
cisniene jest eleganckie tylko wlancza sie i wylancza czasami
regulator jest mechanicny chyba i nic do pomki chyba nie ma

: 06 lis 2013, 12:21
autor: Francis1982
Na początek możesz spróbować wymienić filtr paliwa (ten w tylnym prawym nadkolu). Jak zaobserwujesz jakąś zmianę (że przestanie się wyłączać pompka) znaczy że na chwilę odżyła i za niedługo zastrajkuje.

: 06 lis 2013, 14:49
autor: arek1995pl
ale mówie wam ze cisnienie jest ok zajebiscie chodzi tylko casami wylaczy pomke jestem obeznany w mechanice tylko myslalem ze mial ktos taki przypadek

: 06 lis 2013, 15:24
autor: Francis1982
właśnie o tym mówię

pompka ma zabezpieczenie prądowe bo kable masz gołe utopione w baku

i jak coś nie halo z drożnością układu po drodze to albo ona działa z właściwym ciśnieniem albo nie działa w ogóle

A sprawdzanie pompki, że się ją wyjmie i podłączy nie ma sensu bo na 100% będzie działać

A jakikolwiek opór powoduje zwiększony pobór prądu, który w pewnej granicy zostanie odcięty. Tak samo będzie się działo jak filtr jest zapchany i tak samo będzie jak pompka już leciwa.

: 06 lis 2013, 17:14
autor: arek1995pl
wymieniałeś ty filtr juz?? u mnie orginal :) 340 prebiegu ile filtr kosztuje

: 06 lis 2013, 19:04
autor: bartek18150
podłącz kablem żaróweczke od pompki i w kabinie czasowo zamontuj, będziesz widział. <ok>

kiedyś jeżdziłem z zegarem ciśnieniowym w srodku, okazało się ze spada pod dużym obciążeniem.

: 07 lis 2013, 17:24
autor: arek1995pl
NO POD DUŻYM TO TROCHĘ CI SPADNIE U MNIE PRZEKAŹNIK ŻLE ŁĄCZYŁ WYCZYŚCIŁEM I JEST OK :)