Strona 1 z 1

[Audi 80 B4 silnik ABT 2.0 , 90km] Proszę o Pomoc co to jest

: 10 lis 2013, 16:54
autor: Przemek29
Witam wszystkich, słuchajcie ostatnio pojechałem Swoim autem do Holandii i w połowie drogi coś stało Mi się z autem a mianowicie to co zaznaczyłem na zdjęciu. cały czas to pracuje, i przez to mam wysokie obroty w aucie a jechałem max 110km/h i powiedzcie Mi co to jest ? na gazie teraz jest ok ale na benzynie strasznie szarpie aha no i jak to coś właśnie poruszam to wskakuje na swoje miejsce i jest ok ale tylko na chwile bo jak przekroczę 80 na godzinę to znowu ma wysokie obroty kolo 4 tysięcy powiedzcie mi jak się nazywa to co się zepsuło ? zaznaczyłem to na zdjęciu. Bo zastanawiam się czy to się wymienia czy trzeba cały mono-wtrysk wymienić. Aha no i w Holandii spiąłem to metalową opaską zaciskową żeby się przypadkiem nie spaliło i odpiąłem wtyczkę od tego i teraz mam to ściągnięte opaską metalową.

https://imageshack.com/i/jo0hdgj

: 11 lis 2013, 09:31
autor: andi77
Przemek29, Silniczek krokowy.

: 11 lis 2013, 09:55
autor: Przemek29
aaaaaaaaa ok. to wiem , że to cześc wymienna. Dziękuję.

: 11 lis 2013, 15:05
autor: rewers
Tylko jak pracuje to znaczy, że sprawny na 99% i to że wysuwa się za bardzo to pewnie jest czymś innym spowodowane, jakiś inny czujnik albo potencjometr przepustnicy. Taki wtrysk to ja mam w cytrynie. Nie wiedziałem że w audi takie same były.
Możesz śmiało jeździć z odpiętą wtyczką bo on jest tylko od biegu jałowego(jak będzie odpięty to może się zdarzyć że silnik zgaśnie.

Pozdro.

: 12 lis 2013, 19:08
autor: Jarewa
Przemek29 pisze:Możesz śmiało jeździć z odpiętą wtyczką bo on jest tylko od biegu jałowego(jak będzie odpięty to może się zdarzyć że silnik zgaśnie
Nie może zgasnąć ale w ogóle nie będzie miał wolnych obrotów nawet!.

I nie silniczek krokowy tylko "NASTAWNIK PRZEPUSTNICY" czy to takie trudne słowo? że większość nie pamięta?

: 12 lis 2013, 22:59
autor: andi77
Przemek29, Nie wiem jak jest w 2.0 na jednopunkcie, ale w 1.8 jest taki cienki wężyk podciśnieniowy podłączony pod obudowę filtra od dołu. Zerknij, czy u Ciebie jest coś takiego... jeżeli tak, to sprawdź, czy nie jest przetarty i siedzi na swoim miejscu.