Strona 1 z 1
[ 2.0E ABK 115KM+LPG] Ten złom nie chce odpalić !!
: 22 lis 2013, 17:15
autor: Damian80b4LDZ
Pomóżcie bo zaraz rozj... te niewdzięczne auto , opis sytuacji jest taki . Wczoraj jeździłem sobie wszystko było bez najmniejszego problemu . Dzisiaj rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk a tam kręci,kręci ale zapalić nie chce.Dobra wymieniona kopułka i palec na nową Beru+ cewka . Co się okazuje prąd jest , ale dalej nie chce odpalić (w między czasie ładowany ,rozładowany aku) . Polazłem z kablem i z kompem , wkładam aku podłączam , podpinam kable pod kopa i wyskakuje mi błąd 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej G62 przerywa lub zwarcie do plusa. Odłączyłem czujnik odpalam i to samo,podłączyłem stary czujnik odpalam i to samo , czyli kręci ale odpalić nie chce . Kurde ręce mi opadają i wściekłość na to auto sie nasila , multum kasy wpakowane a ono tak się odwdzięcza . Pomóżcie koledzy i podpowiedzcie co moze być nie tak
: 22 lis 2013, 17:21
autor: Pieterb
Damian80b4LDZ, a że tak zapytam paliwo jest
bo mówisz o paleniu na bp :?: a pompa paliwa pracuje :?:
: 22 lis 2013, 17:30
autor: Damian80b4LDZ
paliwo wczoraj wlewałem 15l , pompa chyba też pracuje bo jak przekręcę stacyjkę to coś cyknie
: 22 lis 2013, 17:33
autor: Pieterb
Damian80b4LDZ pisze: pompa chyba też pracuje bo jak przekręcę stacyjkę to coś cyknie
cyknięcie cyknięciem ale powinno być słychać pompę paliwową w baku która dobija ciśnienie tak przez sekundę
: 22 lis 2013, 17:36
autor: Damian80b4LDZ
kurcze
chyba jest , wiem że cyknięcie takie jest , jutro dokładnie jeszcze sprawdzę , ale sądzę że to nie wina pompa tak z godziny na godzine by się chyba nie zepsuła .Może to coś od gazu?
: 22 lis 2013, 17:43
autor: Pieterb
Damian80b4LDZ pisze:jutro dokładnie jeszcze sprawdzę , ale sądzę że to nie wina pompa tak z godziny na godzine by się chyba nie zepsuła
no moja zdechła akurat od razu, powiem tak przyjechałem z pracy a po 30 min chciałem pojechać do sklepu i lipa auto nie odpala i po szybkiej diagnozie pompa nie pracuje, dlaczego bo skończyły się w niej szczotki.
Damian80b4LDZ pisze:Może to coś od gazu?
może, chodź na tym za bardzo się nie znam, a na gazie nie próbowałeś odpalić :?:
: 22 lis 2013, 17:46
autor: Damian80b4LDZ
tak próbowałem awaryjnie odpalić na gazie i też dupa , a jaki powinien być dźwięk tej pompy
: 22 lis 2013, 17:52
autor: Pieterb
Damian80b4LDZ pisze:tak próbowałem awaryjnie odpalić na gazie i też dupa
no skoro tak to raczej coś innego będzie przyczyną pewnie
Szukaj przyczyny w zapłonie, tak mi się zdaje.
Damian80b4LDZ pisze:a jaki powinien być dźwięk tej pompy
u mnie np jest to takie jakby buczenie ale skoro na gazie też nie odpala to raczej nie tędy droga.
: 22 lis 2013, 17:52
autor: illusion
Jak miałem 2.0 ABK to u mnie słychać było po prostu z bagażnika zaciąganie paliwa.
Też miałem kiedyś podobny problem to właśnie cewka była problemem, no ale widzę że już ją wymieniłeś. Nic nie próbuje nawet załapać?
: 22 lis 2013, 17:55
autor: Damian80b4LDZ
nie , nawet nie chce zapałać , a wczoraj chodził jak złoto i jak by jakieś skrzaty przyszły i coś rozwaliły
: 22 lis 2013, 18:17
autor: antoni
Pomalutku i bez nerwów a widzę że sobie sam poradzisz.
Do pracy motoru potrzebna jest nafta , ogień i odpowiednie ułożenie różnych trybów.
To ostatnie raczej nagle się nie przestawiły. Oblukaj pomału pozostałe i na pewno będzie brrrymmm.
: 22 lis 2013, 19:23
autor: rewers
Kolego nie napisałeś czy jest iskra trzeba to sprawdzić a teraz jest ciemno to bedzie dobrze widać, bież jaką świece włóż w byle który przewód połóż na masie i zakręć najlepiej jak ci ktoś pomoże i raptownie padł czujnik halla wyjechałem tylko z miejsca parkingowego do tyłu koniec do przodu już nie pojechał. Sprawdz iskrę i napisz.
: 22 lis 2013, 21:00
autor: Damian80b4LDZ
Iskra jest ,sorrka ze nie napisałem
[ Dodano: 2013-11-22, 23:08 ]
A czy jest jakiś bezpiecznik odpowiadajacy za pracę pompy paliwa
[ Dodano: 2013-11-23, 19:12 ]
A więc koledzy mam winowajce , pompa paliwa się zawiesiła.Tata sprawdzał czy słuchać tłoczenie paliwa a ja przekręcałem kluczyk i nic nie było słychać . Dzisiaj spróbowałem odpalić zgodnie z instrukcją awaryjnie na gazie , i bzyknęła od razu , otworzyłem tą klapkę w bagażniku gdzie znajduje się pompa i przyłożyłem ucho i normalnie szumiało , więc pracowała , zgasiłem i odpaliłem normalnie na benz i też odpaliła już normalnie , ale mam coś takiego że raz na kilka odpaleń nie wskoczy normalnie na te 1100-1200obr, tylko wskoczy na 600 i zaraz potem dopiero na 1100-1200obr.Czy mogą być to objawy nie domagającej już pompy ? bo zamówiłem już i tak nową
: 23 lis 2013, 19:59
autor: Francis1982
I zamów też nowy filtr paliwa ten w prawym tylnym nadkolu bo jak tego nie zrobisz czeka cię powtórka z rozrywki.
A przekaźnik to był chyba 208 nad nogami kierowcy ale pewny nie jestem.
Można zakupić nowy zamiennik pod warunkiem wymiany filtra paliwa.
A pompy zdychają z winy nie wymienianych filtrów paliwa. Zwłaszcza w ABK gdzie jest ograniczenie prądowe.
Tak więc istnieje opcja, że wymiana samego filtra też mogłaby pomóc.
Ale jak pompa raz zastrajkowała to już jej za dużo życia nie zostało.
: 23 lis 2013, 20:04
autor: Damian80b4LDZ
Właśnie kolego
wymieniliśmy ostatnio z tatą filtr paliwa , ale po założeniu ciekło z niego i oddaliśmy na gwar i włożyliśmy stary , a stary z tego co tata powiedział to ori Audi srebrny z czerwonym paskiem po środku
[ Dodano: 2013-11-23, 21:03 ]
Mam jeszcze takie pytanko , mam LPG i mam świece NGK 3-elektrodowe które mają może z 500km , przeczytałem ostatnio że do gazu nie zakłada sie 3 elektrodowych tylko 1elektrodowe,co teraz ? mogę na nich jeździć czy mam wymieniać