Strona 1 z 1

[b3 2.0 16v 6A] Nie utrzymuje wysokich obrotów

: 26 lis 2013, 18:25
autor: SzymonTG
Witam Was!

Mam duży problem z moją drugą Audi 80 2.0 16v 6A quattro. Więc już nie mam pomysłów co to może być, odpalam auto wszystko jest oki, ale gdy daje gazu do może dochodzi do 4 tyś obrotów po czym sam z siebie schodzi z nich a jak trzymam pedał gazu to strasznie parska silnikiem tak jak by go zalewało albo miał odcięcie zapłonu przy 2000 tyś obrotów.
Co zostało wymienione:
- ECU
- czujniki stukowe, temperatury
- przepływomierz wraz z przepustnicą i wtryskami
- krokowiec
Dosłownie już mi dziś ręce opadły, oczywiście cały układ zapłonowy wymieniony.
Kompresja na poziomie 12 na zimnym. Pompa się odzywa i działa choć samego ciśnienia nie mierzyłem bo nie miałem jak ...
Proszę o jakieś wskazówki lub pomoc!! Dziękuje z góry :)

: 26 lis 2013, 18:48
autor: Audi 80 Polska
Ja bym stawiał na pompę paliwa, puki ma nabite ciśnienie to daje radę podnieść obroty. Zobacz czy na wężu powrotnym pojawia się paliwo.
jak trzymam pedał gazu to strasznie parska silnikiem tak jak by go zalewało albo miał odcięcie zapłonu przy 2000 tyś obrotów.
Jak dźwięk jest taki jakby dostawał za mało paliwa to tym bardziej pompka. Jeśli zalewa to raczej nie pompka.

: 26 lis 2013, 18:55
autor: SzymonTG
aldi, oki jutro sprawdzę i jak coś dam znać bo szkoda mi ją rozbierać ...

: 27 lis 2013, 15:16
autor: BAX
aldi pisze:Ja bym stawiał na pompę paliwa, puki ma nabite ciśnienie to daje radę podnieść obroty. Zobacz czy na wężu powrotnym pojawia się paliwo.
jak trzymam pedał gazu to strasznie parska silnikiem tak jak by go zalewało albo miał odcięcie zapłonu przy 2000 tyś obrotów.
Jak dźwięk jest taki jakby dostawał za mało paliwa to tym bardziej pompka. Jeśli zalewa to raczej nie pompka.

witam ja bym też obstawiał pompę paliwa miałem podobny problem tylko że z odpalaniem wymieniłem kopę rzeczy bo do głowy by mi nie przyszło że to pompa a było ją doskonale słychać po czasie i pomocom osób drugich zauważywszy że zmienia głos tak jak by na szybszy bieg wchodziła wymieniłem ją i po problemie

: 27 lis 2013, 17:33
autor: SzymonTG
Hmm właśnie dziś to zrobiłem pompa ori w 100% sprawna, ale na chwilę obecną jest tak że daje gaz kręci się do 6000 tyś po czym schodzi od razu do 4000 i się utrzymuje, jutro przedmucham kompresorem cały układ paliwowy i ściągnę wydech bo być może któraś część też jest przytkana.