[B4 2.0 ABK 115KM] Dławi się i nie odpala
: 19 gru 2013, 15:46
Witam serdecznie forumowiczów i sympatyków Audi. Na wstępie proszę o wyrozumiałość jako że to mój pierwszy temat <mikolaj>
W związku z moim problemem poszukałem trochę na forum i znalazłem podobny do tego tematu problem. Silnik mam z LPG firmy brc.
https://audi80.pl/b4-20-abk-szarpani ... t64217.htm
Różnica polega na tym, że auto nie tylko nie odpala, ale wcześniej gdy zdążyło jeszcze odpalić, pochodziło chwile mając jakiś dziwny ponury dźwięk i zadławiło się. Teraz z każdą próbą odpalenia na moment zapala, po czym odrazu gaśnie. Oto krótka historia mojej audi z dwóch dni:
Po zatankowaniu wczoraj miałem strzał gazu. Zrobiło mi dziure w gumie od dolotu. Dotoczyłem się do domu, gumę zdjąłem i pokleiłem pęknięcie, teraz jest szczelna.
Rano zamontowałem wszytko, autko odpaliło, pochodziło bardzo ładnie i równo przez minute i zgasło. Po kolejnych próbach było już tylko chwilowe odpalenie i natychmiast dławiący się silnik
A teraz moje spostrzeżenia:
-wczoraj jak zdejmowałem gumę dolotową, zauważyłem że była w środku spora wilgoć,
- w odmie (tym grzybku) zrobił się jakiś glut ;/ również jest tam mokro,
- planuję sprawdzić dziś przepływke i filtr powietrza czy nie jest zawilgocony.
Dodam tylko bo nie wiem czy to ważne ale miałem wymieniany juz kompletny rozrząd oraz ustawiany zapłon. Do tej pory wszystko było ok. Jestem zielony w mechanice ale bardzo chce nauczyć się jak najwięcej o tym silniku. Audiczki nie zamienię na nic innego choćbym miał wszystko powymieniać Niestety przeszkadzają fundusze i niewiedza w mechanice.
Prosiłbym o jakieś sugestie pomysły, co jeszcze mogę sprawdzić? Chciałbym wkońcu pojawić się na którymś zlocie na dolnymśląsku, ale zawsze coś musi paść
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
W związku z moim problemem poszukałem trochę na forum i znalazłem podobny do tego tematu problem. Silnik mam z LPG firmy brc.
https://audi80.pl/b4-20-abk-szarpani ... t64217.htm
Różnica polega na tym, że auto nie tylko nie odpala, ale wcześniej gdy zdążyło jeszcze odpalić, pochodziło chwile mając jakiś dziwny ponury dźwięk i zadławiło się. Teraz z każdą próbą odpalenia na moment zapala, po czym odrazu gaśnie. Oto krótka historia mojej audi z dwóch dni:
Po zatankowaniu wczoraj miałem strzał gazu. Zrobiło mi dziure w gumie od dolotu. Dotoczyłem się do domu, gumę zdjąłem i pokleiłem pęknięcie, teraz jest szczelna.
Rano zamontowałem wszytko, autko odpaliło, pochodziło bardzo ładnie i równo przez minute i zgasło. Po kolejnych próbach było już tylko chwilowe odpalenie i natychmiast dławiący się silnik
A teraz moje spostrzeżenia:
-wczoraj jak zdejmowałem gumę dolotową, zauważyłem że była w środku spora wilgoć,
- w odmie (tym grzybku) zrobił się jakiś glut ;/ również jest tam mokro,
- planuję sprawdzić dziś przepływke i filtr powietrza czy nie jest zawilgocony.
Dodam tylko bo nie wiem czy to ważne ale miałem wymieniany juz kompletny rozrząd oraz ustawiany zapłon. Do tej pory wszystko było ok. Jestem zielony w mechanice ale bardzo chce nauczyć się jak najwięcej o tym silniku. Audiczki nie zamienię na nic innego choćbym miał wszystko powymieniać Niestety przeszkadzają fundusze i niewiedza w mechanice.
Prosiłbym o jakieś sugestie pomysły, co jeszcze mogę sprawdzić? Chciałbym wkońcu pojawić się na którymś zlocie na dolnymśląsku, ale zawsze coś musi paść
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.