Strona 1 z 1
[80 B4 ABK 115km] zła wartość obrotów po podpięciu VCDS!!!
: 27 sty 2014, 18:35
autor: Krzysiorek3000
Witam,
Mam mały problem z moim audi 80 2.0 ABK. Po podpięciu do programy VCDS wartość obrotów przy zgaszonym silniku pokazuje 59 obr/min. Przy pracującym silniku na obrotach jałowych pokazuje od 850-870 obr/min. Mimo takich wartości nie widać na wskazówce, ani nie słychać, że silnik faluje, zachowuje się normalnie. Który czujnik jest popsuty? Proszę o szybką pomoc
: 27 sty 2014, 19:30
autor: Pieterb
Krzysiorek3000 pisze:Mimo takich wartości nie widać na wskazówce, ani nie słychać, że silnik faluje, zachowuje się normalnie. Który czujnik jest popsuty?
nie rozumiem Twojego pytania
możesz to napisać jaśniej
: 27 sty 2014, 19:38
autor: Krzysiorek3000
Jeżeli silnik nie pracuje to wartości w VCDS powinny pokazywać wartość 0, a u mnie pokazuje 59? Pytanie brzmi, czy za złą wartością pokazywaną w VCDS jest odpowiedzialny jakiś czujnik? Bo nie wiem jak ugryźć temat.
: 30 sty 2014, 10:43
autor: Jarewa
Jeżeli silnik nie pracuje to wartości w VCDS powinny pokazywać wartość 0
A gdzie to pisze?
: 30 sty 2014, 18:10
autor: Krzysiorek3000
Jarewa pisze:Jeżeli silnik nie pracuje to wartości w VCDS powinny pokazywać wartość 0
A gdzie to pisze?
Jeżeli coś nie pracuje to moim skromnym zdaniem powinno pokazać 0. Chyba, że jest inaczej to proszę o sprostowanie.
: 30 sty 2014, 19:06
autor: Jarewa
Jak nie pracuje? jak jest na zapłonie mapa startowa się ustawiła.
: 30 sty 2014, 19:15
autor: Kamuś
Krzysiorek3000 powiem tak delikatnie - nie sraj żarem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wszystko jest w porządku. Na zgaszonym tyle będzie pokazywać - kolega wyżej już wyjaśnił.
A co do falowania - falowaniem nazywasz różnicę w obrotach rzędu 850-870 obr/min? Przecież to normalna praca silnika. A wskazówka obrotomierza nawet nie dygnie Ci przy takich różnicach
: 30 sty 2014, 20:39
autor: Krzysiorek3000
Ok no to myślę, że temat do śmietnika można przenieść:)
Dzięki za pomoc:)
: 30 sty 2014, 21:50
autor: Jarewa
Weź jeszcze poprawkę że VCDS nie nadaje się do tak starych silników wyniki nigdy nie będą 100%.