[B4 2.0 ABT 90KM] Gaśnie po przełączeniu na LPG
: 27 sty 2014, 20:26
Witam. Posiadam moje Audi od prawie 3tyg. I mam mały problem z instalacja lpg. Czytałem wszystkie podobne posty ale chciałbym się was poradzić. Instalacja ma 6lat.
Na bezynie auto chodzi bardzo dobrze tylko jak przełączę go na gaz to zaraz się dławi i gaśnie a jak przytrzymam go na gazie to falują oborty na "luzie" od 200-1000 (ZIMNY SILNIK). A mianowicie jak silnik się rozgrzeje ok.70stopni to po przełaczeniu na lpg wszystko jest ok.Zrobię trasę ok.100km i nie mam problemu po zatrzymaniu się zeby "przeskoczył". Jedynie jak temperatura spadnie >50st. znowu problem.Byłem u gazownika w tamtym tygodniu i porobił mi cos w komputerze i powiedział że powinno pomóc a jak nie pomoze to jest ewidentna wina reduktora(koszt 300pln). Stwierdził jeszcze że silnik dostaje za dużo powietrza. A jeszcze jedno przy przełączenie na gaz bardzo starsznie śmierdzi.
Dziś się z nim umówiłem na wymiane reduktora i regulację dopływu powietrza na 03.02.
Gazownik ma dobrą opinie ale zawsze się można pomylić
Wy też stawiacie na reduktor?
Na bezynie auto chodzi bardzo dobrze tylko jak przełączę go na gaz to zaraz się dławi i gaśnie a jak przytrzymam go na gazie to falują oborty na "luzie" od 200-1000 (ZIMNY SILNIK). A mianowicie jak silnik się rozgrzeje ok.70stopni to po przełaczeniu na lpg wszystko jest ok.Zrobię trasę ok.100km i nie mam problemu po zatrzymaniu się zeby "przeskoczył". Jedynie jak temperatura spadnie >50st. znowu problem.Byłem u gazownika w tamtym tygodniu i porobił mi cos w komputerze i powiedział że powinno pomóc a jak nie pomoze to jest ewidentna wina reduktora(koszt 300pln). Stwierdził jeszcze że silnik dostaje za dużo powietrza. A jeszcze jedno przy przełączenie na gaz bardzo starsznie śmierdzi.
Dziś się z nim umówiłem na wymiane reduktora i regulację dopływu powietrza na 03.02.
Gazownik ma dobrą opinie ale zawsze się można pomylić
Wy też stawiacie na reduktor?