Strona 1 z 1
[B4 ABK] Szarpanie po wymianie oleju i wymianie filtra powie
: 30 sty 2014, 22:50
autor: kudys123
Witam wszystkich. Mam taki problem dzisiaj przed wymiana oleju , filtra oleju i powietrza auto chodziło bardzo dobrze. Niestety po tej wymianie i zatankowania benzyny w jakiejś nie znanej stacji auto podczas jazdy zaczęło szarpać a na biegu jalowym potrafi nawet zgasnąć ale są nie równe obroty. Jest to audi 80 b4 2.0 silnik 115km czyli abk. Prosiłbym o szybko pomoc. Dzięki z gory
: 30 sty 2014, 23:30
autor: Francis1982
Najpierw zastosuj tagi w nazwie tematu [B4 ABK]
Pewnie coś nie tak poszło z wymianą filtra powietrza. Być może coś nie dokręciłeś lub gdzieś dostaje się lewe powietrze. No i sprawdź czy dobrze wskoczyła wtyczka przepływomierza.
Dobrze byłoby pamiętać co odkręcałeś i zdejmowałeś.
: 31 sty 2014, 07:00
autor: Pieterb
kudys123, _uwaga
: 31 sty 2014, 12:42
autor: kudys123
Sposcilem olej pozniej zmieniłem filtr olejowy. Nalalem nowy olej i tyle. Następnie zmieniłem filtr powietrza. Dzisiaj patrzyłem i jest wszystko szczelne. A co ma przepływomierz do tego?
: 31 sty 2014, 14:48
autor: elektronic
kudys123 pisze:po tej wymianie i zatankowania benzyny w jakiejś nie znanej stacji auto podczas jazdy zaczęło szarpać a na biegu jalowym potrafi nawet zgasnąć ale są nie równe obroty
Nosz kurde, przecież sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jeśli do stacji dojechałeś bez komplikacji a po zatankowaniu zaczęły się cyrki, no to sorry, Audi na wodzie nie pojedzie, to nie ten typ silnika!
Sam kiedyś na takie paliwo trafiłem mając jeszcze Kadetta. Brałem na owej stacji paliwo wcześniej kilka razy i było ok. Za n-tym razem nalałem, odjechałem z 20 metrów i... zaczęło się krztusić. Trochę wyjeździłem, potem dolałem na innej stacji i mu przeszło. Więc sam widzisz jak to z paliwami bywa...
: 31 sty 2014, 15:10
autor: Francis1982
elektronic pisze:kudys123 pisze:po tej wymianie i zatankowania benzyny w jakiejś nie znanej stacji auto podczas jazdy zaczęło szarpać a na biegu jalowym potrafi nawet zgasnąć ale są nie równe obroty
Nosz kurde, przecież sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jeśli do stacji dojechałeś bez komplikacji a po zatankowaniu zaczęły się cyrki, no to sorry, Audi na wodzie nie pojedzie, to nie ten typ silnika!
Sam kiedyś na takie paliwo trafiłem mając jeszcze Kadetta. Brałem na owej stacji paliwo wcześniej kilka razy i było ok. Za n-tym razem nalałem, odjechałem z 20 metrów i... zaczęło się krztusić. Trochę wyjeździłem, potem dolałem na innej stacji i mu przeszło. Więc sam widzisz jak to z paliwami bywa...
Nie wpadłem na to. Denaturat (nie trzeba przez chlebek filtrować) plus trochę paliwa z porządnej stacji <ok>
: 31 sty 2014, 18:35
autor: kudys123
Właśnie tak zrobiłem wlałem denaturat i jak na razie jest dobrze. Gdyby były dalsze komplikacje to bede pisał. A jak na razie to dzięki wielkie ze sie udzieliliscie.
[ Dodano: 2014-01-31, 23:54 ]
Denaturat pomógł na chwile. Teraz wieczorem jak przyszedł większy mróz dalej to samo się dzieje
: 01 lut 2014, 09:59
autor: Pieterb
Denaturat pomógł na chwile. Teraz wieczorem jak przyszedł większy mróz dalej to samo się dzieje
no musisz jakoś wyjeździć to paliwo do końca i zalać dobre i wtedy zobaczysz czy faktycznie to wina bp.
kudys123 pisze:A co ma przepływomierz do tego?
jak wtyczka dobrze nie siedzi i nie łączy to ma dużo do tego
: 01 lut 2014, 14:11
autor: Francis1982
Zapewne nie obejdzie się bez wymiany filtra paliwa bo swoje złapa. No i pompa cierpi w aABK mocno jaj filtrzapchany