Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABT] Nie trzyma wolnych obrotów
: 17 lut 2014, 10:31
autor: krzysio117
: 17 lut 2014, 13:29
autor: masteretsam
Na pierwszym zdjeciu masz wezyk odmy przez który nadmiar oleju z silnika trafia przez filtr do komory spalania a wiec wezyk ten musi byc szczelny zeby Ci lewego powietrza nie łapał bo bedzie chodził własnie dlatego nierówno.
Na drugim zdjeciu masz rure podajaca ogrzane poweitrze z okolic kolektora wydechowego do filtra powietrza, taki patent na zime zeby silnik szybciej sie zagrzał, ja w swoim 1.8 nie miałem tego wogole i tez zimą hulał jak nalezy.
Na trzeciej fotce nie jestem pewien ale to jest chyba jakis przewod olejowy i byc moze jest nieszczelny i olej wycieka na blok i dlatego moze sie dymic tam.
: 17 lut 2014, 14:10
autor: Stocek2
masteretsam pisze:Na pierwszym zdjeciu masz wezyk odmy przez który nadmiar oleju z silnika trafia przez filtr do komory spalania a wiec wezyk ten musi byc szczelny zeby Ci lewego powietrza nie łapał bo bedzie chodził własnie dlatego nierówno.
Na drugim zdjeciu masz rure podajaca ogrzane poweitrze z okolic kolektora wydechowego do filtra powietrza, taki patent na zime zeby silnik szybciej sie zagrzał, ja w swoim 1.8 nie miałem tego wogole i tez zimą hulał jak nalezy.
Na trzeciej fotce nie jestem pewien ale to jest chyba jakis przewod olejowy i byc moze jest nieszczelny i olej wycieka na blok i dlatego moze sie dymic tam.
Nie gadaj bzdur...nie nadmiar oleju,tylko powietrze!
Rura ze zdjęcia nr 2 nie ma związku z twoim problemem.
Na trzecim zdjęciu jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej-odma.
Najpierw załatw sprawę z przewodem (z pierwszego zdjęcia) jeśli nie pomoże:
https://audi80.pl/b4-a...ce-vt16116.html -mi pomogło. Polecam też wszystkie przewody,rurki od odmy zdemontować i przeczyścić. Robiłem to u siebie. Nie spodziewałem się,że będzie tam aż tyle syfu.
: 17 lut 2014, 16:04
autor: krzysio117
Oki dzięki wielkie za odpowiedzi i pomoc, w najbliższym czasie kupię ten przewód i go wymienię i dam znać czy chodzi. Pozdrawiam
: 17 lut 2014, 20:42
autor: Pieterb
: 27 lut 2014, 17:50
autor: krzysio117
Witam, dzisiaj odebrałem samochód od mechanika, wymienili podstawę wtrysku jakąś coś takiego ;p Narazie samochód chodzi, zobaczymy ile czasu pojeżdżę. Tą gumę kupię w następnym tygodniu jak będę na szrocie. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Edit: Auto znowu przestało jeździć na benzynie, wracając skończył mi się gaz przełączyłem na PB i reakcja na gaz beznadziejna musiałem dawać gaz i puszczać pedał i tak milion razy na minutę żeby powoli przyśpieszał, wolnych obrotów oczywiście nie trzyma. Zmieniłem tą gumę którą pokazałem na pierwszym zdjęciu i dalej nie trzyma obrotów. Co mu może być?
EDIT: Problem został rozwiązany u innego mechanika. Silniczek krokowy do wymiany, i źle ustawiony był zapłon. Pozdrawiam