Strona 1 z 1

[1.8 NE LPG] 4 tys. obrotów na luzie.

: 13 mar 2014, 19:52
autor: kul
Witam. Mam ostatnio problem ze swoją 80-ką. Mam silnik 1.8 na gaźniku Keihin. Kiedy wracałem do domu od rodziny z wioski silnik zaczął się dusić jakby zaczynało mi gazu brakować więc przełączyłem go na benzynę ale było jeszcze gorzej. Silnik zaczął się dusić więc sie zatrzymałe i żeby nie zgasł musiałem pulsacyjnie wciskać pedał gazu. Po chwili złapał 4 tys. obrotów i nie chciał z nich spaść. Miałem około 3 km do domu a nie chciałem zostawiać auta na środku drogi więc postanowiłem jechać. Podczas jazdy dalej się dusił i nie trzymał obrotów a poźniej znowu łapał 4 tys. Odstawiłem samochód do garażu i na drugi dzień stwierdziłem że ma pękniętą podstawe gaźnika którą wymieniłem ale nie za wiele pomogło. Obroty spadły do 3.5 tys. Przepraszam że tak się rozpisałem ale chciałem dokładnie przedstawić o co chodzi. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia o co chodzi. Jeszcze na koniec dodam że wcześniej zaczeła palić dużo więcej benzyny niż zwykle tak samo i gazu. Z góry dzięki za pomoc.

: 13 mar 2014, 20:02
autor: Pieterb
kul, zastosuj tagi w temacie _uwaga

: 23 mar 2014, 19:37
autor: damianek1234561
jak wymieniales podstawe gaznika to nie zauwazyles jakiegos peknietego wezyka od podcisnienia? dobrze poszukaj albo moze ktorys spadl w kazdym razie na 80procent to lewe powietrze

: 24 mar 2014, 20:38
autor: kul
Wcześniej wężyki od podciśnienia nie były wogóle podłączone. Jak je podłączyłem zaczął więcej palić i nierówno chodzić więc je odłączyłem i było lepiej do czasu kiedy wskoczył na obroty. Po wymianie podstawy podłączyłem je znowu ale nie dało to różnicy ale spróbuje je wymienić bo są w nie najlepszym stanie. Wie ktoś może jak dokładnie podłączyć to podciśnienie bo ja miałem trójnik na środku i nie wiem czy to dobrze było zrobione.

: 25 mar 2014, 06:21
autor: damianek1234561

: 25 mar 2014, 09:45
autor: Audi 80 Polska
kul, popraw oznaczenie silnika w tytule i w profilu bo 1.8 na keihinie to NE 90KM albo RU 75KM a nie PM które było na monowtrysku.

: 25 mar 2014, 22:25
autor: kul
Mój błąd, dzięki. Spróbuje pobawić się z tym podciśnieniem, ale zastanawia mnie jak silnik mógł działać równo wcześniej skoro wężyki od podciśnienia nie były wogóle podłączone?

[ Dodano: 2014-03-31, 21:16 ]
Sprawdziłem podciśnienie, wężyki były całe, podłączyłem je ale dalej jest to samo. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia o co chodzi.

[ Dodano: 2014-04-30, 13:54 ]
Samochód stoi już kilka tygodni w tym samym stanie bo nie mam pojęcia o co może chodzić. Na dodatek po odpaleniu zaczyna ciec paliwo z gaźnika. Proszę o pomoc.