Strona 1 z 1
[B3 1.8 NE/JV] Regulacja obrotów biegu jałowego.
: 17 mar 2014, 23:34
autor: Berooman
Czy da radę zrobić to samemu ze szczątkową wiedzą na ten temat? Czy robi się tak samo na Pb i instalacji LPG? Czy zależy to od producenta instalacji gazowej? Trzeba to zrobić na gaźniku? Czy poluzowanie linki na ssaniu mechanicznym zmieni obroty? Mam ich 1600 na luzie na obu paliwach.
: 18 mar 2014, 09:13
autor: masteretsam
przy gazniku jest silniczek krokowy do ktrego idzie wiazka z wtyczka, ten silniczek działa pewną siłą na przepustnice zeby wyregulowac obroty, teraz pytanie kiedy masz te 1600 obrotów ? na zimno na ciepło czy cały czas?
: 19 mar 2014, 07:13
autor: Berooman
Ten krokowiec jest częścią składową gaźnika czy jest oddzielnym urządzeniem? Jak wygląda? To w końcu gaźnikowe mają krokowca czy nie? Na zimnym jest mniej obrotów ale to przez temperaturę silnika. Rozgrzewa się dość szybko i 1600 mam cały czas.
: 19 mar 2014, 09:19
autor: marko
Jeden siłowników podciśnieniowych odpowiada za podwyższanie obrotów biegu jałowego . Najprawdopodobniej się zaciął .
: 19 mar 2014, 10:21
autor: Berooman
Czy to o czym mówisz to taka małą wajcha na gaźniku z membranką? Przy okazji odkręcania gaźnika trochę nią poruszałem na sucho. Mogłem w ten sposób coś uszkodzić? Mam jeszcze taką niewielką zieloną banieczkę podkręconą do ramy w środku. Od niej idą dwa cienkie twarde wężyki. Jeden do gaźnika i jeden do przewodu paliwowego od gazu jak mi się zdaje. Czy mogę dostać zdjęcie który siłownik jest za to odpowiedzialny?
: 20 mar 2014, 09:00
autor: marko
Najprawdopodobniej jest to siłownik uchyalana przepustnicy z mechaniczną skrzynia biegów nr 14 z rysunku ( strona 137 Obsługa i naprawa Audi 80 - do pobrana z forum ) , ja swój zdemontowałem i mam spokój.
: 31 mar 2014, 16:30
autor: Berooman
Obroty reguluje się na jednej śrubce. Wystarczy dobrze poobserwować na włączonym silniki pracę gaźnika przy dodawaniu gazu. Dziękuję za pomoc.