[B4 2.0 ABK] Problem z nierówną pracą silnika.
: 24 mar 2014, 21:23
Witam serdecznie.
Jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość.
Posiadam Audi B4 2.0 ABK sedan.
Opis problemu :
Samochód pół roku temu działa dobrze do pewnego momentu.
Zaczęły występować problemy z odpalaniem oraz gaśnięciem silnika na niskich obrotach ( np. podczas stania na światłach na biegu jałowym ), obroty spadał , buda trzęsła się , samochód gasł.
Po sprawdzeniu czujników,kopułki, świec, instalacji, silniczka krokowego i ostatecznie wymianie jakiejś uszczelki przez "zaufanego mechanika" problem na kilka dni zniknął po czym powrócił.
Auto stało od tego czasu do dzisiaj około pół roku bez żadnej ingerencji.
Dzisiaj odkupiłem ten samochód za umowne kilka stówek od rodziny.
Zakupiłem nowy akumulator Centra Plus 62ah.
Wbrew mojemu zdziwieniu samochód odpalił ( za 3 razem ), chodził równo ( 1000 obrotów ) przez około 15 minut ( temp. w normie )..
Deszczowa pogoda pokrzyżowała moje plany sprzątania.
Zostawiłem samochód na około 3 godziny po czym postanowiłem go odpalić ,udało się za 2-3 razem. Problem polega na tym ,że znów zaczął schodzić na niskie obroty, trząść się i gasnąć.
Podłączyłem samochód do komputera , sprawdziłem kody błędów silnika.
515 Czujnik Halla - G 40
282 Nastawnik przepustnicy - V60
Podtrzymywałem obroty dodając gazu ( benzyny, instalacja lpg została zdemontowana ) aczkolwiek temperatura na zegarach urosła max do 60 stopni.
Czy ktokolwiek wie co można z tym zrobić ?
Pozdrawiam.
Jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość.
Posiadam Audi B4 2.0 ABK sedan.
Opis problemu :
Samochód pół roku temu działa dobrze do pewnego momentu.
Zaczęły występować problemy z odpalaniem oraz gaśnięciem silnika na niskich obrotach ( np. podczas stania na światłach na biegu jałowym ), obroty spadał , buda trzęsła się , samochód gasł.
Po sprawdzeniu czujników,kopułki, świec, instalacji, silniczka krokowego i ostatecznie wymianie jakiejś uszczelki przez "zaufanego mechanika" problem na kilka dni zniknął po czym powrócił.
Auto stało od tego czasu do dzisiaj około pół roku bez żadnej ingerencji.
Dzisiaj odkupiłem ten samochód za umowne kilka stówek od rodziny.
Zakupiłem nowy akumulator Centra Plus 62ah.
Wbrew mojemu zdziwieniu samochód odpalił ( za 3 razem ), chodził równo ( 1000 obrotów ) przez około 15 minut ( temp. w normie )..
Deszczowa pogoda pokrzyżowała moje plany sprzątania.
Zostawiłem samochód na około 3 godziny po czym postanowiłem go odpalić ,udało się za 2-3 razem. Problem polega na tym ,że znów zaczął schodzić na niskie obroty, trząść się i gasnąć.
Podłączyłem samochód do komputera , sprawdziłem kody błędów silnika.
515 Czujnik Halla - G 40
282 Nastawnik przepustnicy - V60
Podtrzymywałem obroty dodając gazu ( benzyny, instalacja lpg została zdemontowana ) aczkolwiek temperatura na zegarach urosła max do 60 stopni.
Czy ktokolwiek wie co można z tym zrobić ?
Pozdrawiam.