Strona 1 z 1

[B3 1.8 NE/JV] Gaśnie mocno rozgrzana.

: 31 mar 2014, 16:40
autor: Berooman
W moim przypadku gaśnie gdy sporo pojeżdżę na Pb. Po prostu nagle traci obroty i ciąg. Muszę otwierać maskę i studzić. Świece sprawdziłem, przewody wyglądają dobrze jak mi się zdaje. Gdzie iść dalej tym tropem aby zlikwidować usterkę?

: 01 kwie 2014, 12:39
autor: marko
Sprawdź czy przy takim ostrym nagrzaniu jest dobra iskra. Cewka napięciowa może się kończyć i przy nagrzaniu dostaje skrutu.

: 01 kwie 2014, 12:54
autor: Berooman
to mierniczkiem uniwersalnym sprawdzę? Czy wizualnie iskrę? I gdzie jest owa cewka?

: 02 kwie 2014, 12:03
autor: marko
Cewka WN jest przykręcona do grodzi obok komory akumulatora . Miernikiem uniwersalnym iskry nie sprawdzisz , bez specjalnego przyrządu jedynie wizualnie po podłączeniu świecy do kabelka WN , gwint świecy dotykasz do silnika a druga osoba prubuje uruchomić silnik , tylko ostrożnie , tam jest kilkanaście kV.

: 06 kwie 2014, 21:55
autor: Berooman
Sprawdziłem. Daje iskrę. Wszystkie cztery świece. Czy to wyklucza problem z cewką, przewodami, kopułką i palcem rozdzielacza? Dodam, że silnik był rozgrzany po trasie. Co mogę sprawdzić dalej?

: 07 kwie 2014, 15:42
autor: marko
Tylko czy to sprawdzenie robiłeś jak zaczął słabnąć ?

: 08 kwie 2014, 08:54
autor: Berooman
Słabnie nagle bez żadnego ostrzeżenia. Podejrzewam, że nieprędko będę miał okazję sprawdzić jak zgaśnie, ale jeśli się stanie to od razu posprawdzam i napiszę efekty.

: 12 kwie 2014, 23:46
autor: kardi21
Sprawdz cewke czy daje iskre tak jak napisal marko, ale jak juz auto zgasnie. Dodatkowo możesz też sprawdzić z cewka normalnie podlaczoną do kopułki aparatu tylko zdjąć któryś przewód ze świecy przy głowicy i włożyc jakąś w ten kabel dodatkową świecę i przylożyć do np. głowicy i sprawdz czy wtedy tez bedzie iskra

: 06 maja 2014, 14:51
autor: Berooman
Ostatnio mi zgasł niestety nie miałem czasu sprawdzić cewki bo byłem w drodze do pracy. W każdym razie, zgasł mi na benzynie. Momentalnie przełączyłem na gaz, odpaliłem silnik i odjechałem. Dosłownie 25 sek. po tym jak mi zgasła na Pb ruszyła na gazie. Czy w ten sposób można wykluczyć cewkę? Bo jeżeli to w niej tkwi problem to czy nie powinno być jednakowych problemów niezależnie na jakim paliwie aktualnie jeżdżę??

[ Dodano: 2014-06-19, 22:10 ]
Sprawdzilem cewke w suytuacji gdy zgasla podczas jazdy i daje iskre na kazda swiece. Audi jak zgasla na benzynie tak juz nie dala sie odpalic. Udalo sie dopiero przy pryskaniu plakiem w zasys powietrza. To moze byc pompka?

P.S. Przepraszam za brak polskich znakow.

zmieniłem pompkę i póki co jest ok