Witam, chciałby zapytać Was co to za część zaznaczona na obrazku, z góry dzięki.
Audi 80 B3 1.8 PM
[/URL]
: 26 kwie 2014, 11:45
autor: Pieterb
krzA6, _uwaga
: 26 kwie 2014, 18:47
autor: kardi21
to jest zawór elektromagnetyczny i steruje on podciśnieniami.
: 26 kwie 2014, 19:22
autor: krzA6
Bo zaczął mi pstykac jak naciska albo puszczam gaz, czy to normalne? Wcześniej tak nie miałem
: 26 kwie 2014, 21:49
autor: Audi 80 Polska
Z tego co pamiętam to odłącza on podciśnienie od podciśnieniowego regulatora wyprzedzenia zapłony gdy przepustnica jest zamknięta.
Pstryka cały czas czy pstryknie raz po otwarciu przepustnicy?
: 26 kwie 2014, 22:27
autor: krzA6
pstryka za każdym otwarciem i zamknięciem przepustnicy, na włączonym zapłonie
: 26 kwie 2014, 22:42
autor: Audi 80 Polska
krzA6 pisze:pstryka za każdym otwarciem i zamknięciem przepustnicy, na włączonym zapłonie
To tak powinien działać.
: 26 kwie 2014, 23:38
autor: krzA6
Ale wcześniej tego nie miałem, a ten grzybek co tam wystaje to nie powinno na nim być jakiegoś wężyka ?
: 27 kwie 2014, 01:14
autor: Francis1982
widać to najnormalniejszy N75 zaadaptowany do sterowania czymś w benzynie. Bardziej popularny w TDI (sterowanie gruszką WG) oraz do klimatyzacji.
Co do dźwięków N75 może cykać i będzie dalej sprawny.
: 27 kwie 2014, 08:35
autor: antoni
W gażnikowych jest toto z jednej strony zaślepione. Moze w metodzie wtryskowej też powinien być z jednej strony gumowy kapturek.
: 27 kwie 2014, 09:44
autor: Jarewa
: 27 kwie 2014, 10:25
autor: krzA6
No niby jest jakiś przewód, ale gdzie prowadzi to ni widzę
: 27 kwie 2014, 10:57
autor: Audi 80 Polska
Tam powinny dochodzić dwa przewody a tym wyjściu widocznym na twoich zdjęciach powinien być kapturek oznaczony numerem 5 na schemacie od kolegi wyżej.
: 27 kwie 2014, 11:22
autor: Jarewa
Raczej po rysunku ma być odwrotnie to zdjęcie jego co jest brak ma być przewód podciśnienia z podstawy mono-wtrysku. A z drugiej strony zaślepka.
: 27 kwie 2014, 23:37
autor: kardi21
krzA6,
masz tu jak i gdzie wszystkie podciśnienia powinny być podłączone. Ciebie interesują tylko 3 pierwsze ale podam wszystkie, które są na wtrysku.
1 fabrycznie jest na nim kapturek ale też nie musi być gdyż ten króciec nie ma przejścia w ogóle!
2 idzie do gruszki przyśpieszacza zapłonu na aparacie zapłonowym
3 widać na zdjęciu
4 do obudowy filtra powietrza(do króćca bliżej akumulatora) steruje klapką zimne-ciepłe powietrze
5 gruby do elektrozaworu filtra węglowego