Strona 1 z 2
[Audi 80 B3 2.0E]Problem z obrotami
: 04 maja 2014, 00:43
autor: legenda
Witam mam taki problem mam Audi 80 B3 2.0 na pełnym wtrysku i po dodaniu lekko gazu obroty spadają do 500 często jest tak że mi gaśnie wymieniłem czujnik temperatury zmerzyłem miernikiem oporność stary miał 800om a nowy 1200om niewiem ile powinien mieć dobry proszę o pomoc gaśnie na gazie i na benzynie.
[ Dodano: 2014-05-04, 21:32 ]
Pomoże ktoś???
: 06 maja 2014, 16:45
autor: dawid91
Rezystancja czujnika zmienia się wraz z temperaturą.
W tym temacie masz wykresy
https://audi80.pl/b4-ng-sprawdzenie- ... t39638.htm
Gaśnie gdy zimy czy ciepły czy ciągle? Te spadki obrotów po dodaniu gazu to na wolnych obrotach?
: 10 maja 2014, 13:02
autor: legenda
gaśnie ciągle i ma problemy z odpalaniem. A że jak na wolnych obortach bo nie rozumiem chyba że ci chodziło o bieg jałowy.
: 12 maja 2014, 12:41
autor: dawid91
Tak o bieg jałowy.
Sprawdź szczelność dolotu powietrza. Czy węże i ta guma od przepływki nie ma nieszczelności. Wszystko musi być szczelne. Wymontuj regulator biegu jałowego i pomocz go dzień w benzynie ekstrakcyjnej ewentualnie podmień jak masz od kogo.
: 24 maja 2014, 21:35
autor: legenda
Wiec robiłem tak jak kazałeś wymontowałem silniczek krokowy wymoczyłem go i dalej na gazie gaśnie wydaje mi się na na benzynie jakby mniej gaśnie , a na gazie nawet zaczoł falować tak 500obr do 1000 obr. Czasami się uspokaja i tylko raz spadną obroty.
: 25 maja 2014, 23:54
autor: 12adriatexs15
Masz gaz do wyregulowania zapewne
jak dolot szczelny i przewody WN ok, to musi działać. Jeszcze możesz sprawdzić filtr od gazu w parowniku.
: 26 maja 2014, 00:24
autor: legenda
raczej dolot szczelny bo psikałem plakiem i nic filtr gazu wymieniany.
: 26 maja 2014, 00:33
autor: 12adriatexs15
A nie strzela Ci jak przegazujesz, albo depniesz podczas jazdy na gazie ? Ja bym podłączył centralkę gazową do komputera i zobaczył sobie jak tam spalanie wychodzi, może trzeba mu mieszankę zmienić na gazie ?
: 26 maja 2014, 21:27
autor: legenda
Nic nie strzela
: 27 maja 2014, 21:39
autor: 12adriatexs15
A jaką masz instalację gazową ? Na silniku krokowy (akutatorze (czy jakoś tak) ) ??
: 28 maja 2014, 23:53
autor: legenda
a sam niewiem ;] Może jakieś podpowiedzi
: 29 maja 2014, 11:14
autor: 12adriatexs15
zrób zdjęcie spod maski
na przewodzie dolotowym od parownika masz śrubę, czy taki plastikowy silnik krokowy
możesz mieć tak jak ja miałem 2 gen z silnikiem,a ktoś włożył śrubę i uciął kable od silniczka. Też mi wtedy falował
: 29 maja 2014, 11:52
autor: dawid91
Falują też gdy parownik nadaje się do regeneracji czy jak kto woli wymiany.
: 29 maja 2014, 16:00
autor: legenda
: 29 maja 2014, 22:04
autor: 12adriatexs15
Stary, masz tu niezły bajzel, ale widzę, że to instalacja 2 gen. Na zdjęciu to co na czerwono powinno być zamiast tego co jest na zielono. Z tą różnicą, że powinno to być bliżej dolotu, a nie parownika. Jeżeli ktoś tak sobie rzucił silnik krokowy, to on już do wywalenia pewnie będzie. Zobacz na odpalonym na gazie, czy to co na czerwono zaznaczyłem chodzi i nagraj film jak. Ogólnie niezły bajzel, ciężko Ci będzie temat ogarnąć jak nie wiesz co do czego, lepiej by było żebyś z kimś na żywo pogadał lub oddał do naprawy to komuś kompetentnemu.