Strona 1 z 1

[B3 2.0 3A] Audi b3 2.0 E problem z obrotami itp...

: 07 maja 2014, 07:39
autor: Dawid89
Witam otoz mam taki problem swej audi czasem jest tak ze ciezko odpala tzn nie tak jak na cieplym silniku pali od strzała na zimnym ok 3-4 sekundach

czasem jest tak ze na postoju silnik troche pochodzi i zaczynaja obroty maleć i po czasie zgaśnie

kilka razy zdarzylo mi sie ze podczas jazdy tzn zmiany biegow konkretnie jesli szybko nie zmienie biegu lub dłuzej przytrzymam na luzie auto potrafi zgasnąć

a wiec tak pierwsze co przyszlo mi silnik krokowy gume dolotowa mam troche dziurawa ( i podczas odpiecia krokowca słychac syczenie

1 gdy odepne silnik krokowy sa takie objawy albo niekiedy obroty ida do gory lecz czasem obroty ida w dol

2. przy odpieciu przepływomierza obroty ida w gore do ok 2 tysiecy gdy podepne caly czas tak samo lecz gdy zgasze auto wszystko wraca do normy tak jakby resetuje sie

3.przy odbieciu rozdzielacza paliwa obroty ida w dol


Jak odpalam auto obroty przez pierrwsze 30 sekund maja 1100 a potem spada na 900 i czasem wahaja sie pomiedzy 900-950


wymienieno zostalo kable swiece palec zapłonowy kopułka

kolektor ssacy zostalo uszczelniony przepustnica tak samo

co moze byc powodem tego ze podczas jazdy gdy zmieniam i szybko nie zmienie biegu auto potrafi zgasnac ? takie cos zaczyna sie po okolo 5-10 minutach jazdy gdy go odpale po zgasnieci obroty trzymaja sie 1300

Czy to lewe powietrza tak wpływa z gumy dolotowej ? tylko dziwi mnie to jak by byla duza nieszczelnosc to odrazu mialbym jakies objawy

Prosze o porade

: 07 maja 2014, 15:52
autor: dawid91
Uszczelniłeś przepustnicę, kolektor, a gumy nie ruszasz? Mała nieszczelność i działanie tego wtrysku się sypie. LPG nie masz?

Możesz spróbować przepłukać krokowca w benzynie ekstrakcyjnej.

: 07 maja 2014, 17:54
autor: Dawid89
zakupilem silnik krokowy i jest dobrze obroty minimalnie faluja 900-950 odpala nie gasnie

uszczelnilem gume dolotowa lecz jeszcze slychac syczenie do wymiany rura dolowa

[ Dodano: 2014-05-10, 21:03 ]
po wymianie silnika krokowego zaobserwowaem kilka rzaczy

jak odpalam auto gdy jest wilgotno odpala od strzała lecz jak jest troche cieplej trzeba nim pokrecic 3-4 sekundy na na cieplym odpala malina.

a i jak odpalam na zimnym gdy jest cieplo zalapie to tak jakby sil nie mial tzn 400 brotow 600 a potem do 1000 co moze byc przyczyna tego ?



a teraz tak

przez okolo kilka minut jazdy zauwzylem ze obroty po jakims czasie ida w dol tzn do okolo 600 obr. jak zgasze silnik i odpale takiej sytacji juz nie ma tak jakby resetuje sie i pozniej juz czegos takiego nie mam


LPG NIE MAM