Strona 1 z 1

[B3 1.8 PM] Zbyt wysokie obroty na LPG, za niskie na PB

: 23 maja 2014, 17:08
autor: dcd84
Witam.
Może ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem:
po odpaleniu na LPG obroty wskakują na 2000 obr. i nie spadają. Po przełączeniu na PB obroty utrzymują się ładnie w okolicach 950 obr.. Jednak kiedy podczas pracy na wysokich obrotach na LPG odłączam wtyczkę od potencjometru przepustnicy i podłączam z powotem, obroty utrzymują się ładnie na ok. 1000 obr., jednak po przełączeniu na PB silnik gaśnie.
Poradzicie coś?
Pozdrawiam.
Paweł

: 24 maja 2014, 12:10
autor: St80
Dobra regulacja instalacji powinna załatwić sprawę.

: 24 maja 2014, 14:56
autor: dcd84
Gdyby to była sekwencja to pewnie udałbym się do gazownika...
Na razie jeżdżę z odpiętym potencjometrem przepustnicy. Przynajmniej na gazie jest OK.

: 29 maja 2014, 19:28
autor: never_tomek
Jesli dobrze zrozumialem problem ;) to stawiam na regulacje LPG i sprawdzenie urzadzenia do przelaczania PB na LPG . Mialem kiedys podobny problem, uszkodzony byl ten przelacznik o ktorym pisze. Czasami podawal dwa paliwa i stad wysokie obroty albo zbyt niskie, czyli zbyt duza dawka paliwa.
Pozdro ;)

: 30 maja 2014, 10:53
autor: dcd84
Dzięki za odpowiedzi.
Przyczyną był czujnik temperatury.