Witam
nie mogę znaleźć potrzebnych informacji o tym ustrojstwie.
silnik odpala i gaśnie, a jak odłączę z tego wtyczkę (2-pinowa) to udaje się odpalić. Można to jakoś ustawić? napięcie jest 4,98V.
po za tym auto po odpaleniu ma niskie obroty i ze wzrostem temperatury obroty tez rosną
nie da się wyregulować auta na gazie...albo działa na pb albo lpg...no i na obu i tak kuleje...ale to na później najpierw możne ustawienie tego regulatora ciśnienia paliwa...co mogę tam zrobić?
: 26 maja 2014, 13:48
autor: Audi 80 Polska
Tego regulatora się nie ustawia. A przepływomierz powinien być tak ustawiony aby rozgrzany silnik pracował dobrze z odpiętą tą wtyczką. On ma za zadanie wzbogacić mieszankę gdy silnik jest zimny, odciąć paliwo przy hamowaniu silnikiem a po rozgrzaniu wprowadzać lekkie korekty od sondy lambda.
A mierzy się nie napięcie na tym regulatorze a natężenie, czyli musisz przeciąć jeden z kabli i wpiąć amperomierz (chyba że będziesz miał wtyczkę i gniazdo i zrobisz sobie przejścówkę).
Tutaj masz temat o natężeniu prądu na nastawniku: https://audi80.pl/ng-ke-jetronic-jak ... t55734.htm
Czyli po rozgrzaniu prąd powinien się zmieniać nieznacznie na +10mA do -10mA.
: 26 maja 2014, 15:13
autor: emczy
też mam ten problem !!
jeżeli mówisz o tej wtyczce
odpalam z wtyczką, potem gdy czuje, że go zalewa to ją odpinam i też nie wiem co jest przyczyną, ale póki co mi padł mi akumulator
: 27 maja 2014, 11:23
autor: Rychu82
dzięki za odp, z tą wtyczk na krótkim odcinku tak działa. odpalam z włożoną potem jak go zaleje to odpinam ale jak przejade jakies 3km i ma obroty poniżej 2500 to tez go zalewa ...gasnie i trzeba odpalac co chwile.
wyczytałem z tego co aldi wkleił, że steruje tym sonda lambda....ale dalej jak to ustawić albo sprawdzić a najlepiej zrobić eby działało...to nie wiem
spróbuje jak to bedzie jezdzilo z odpiętą lambdą...chyba ze ktos wie jak to sie zachowa?
: 27 maja 2014, 12:14
autor: Audi 80 Polska
Właśnie w tamtym linku była napisane że trzeba ustawiać ramię przepływomierza (śrubką w rozdzielaczu) aby prąd na nastawniku oscylował w okolicach 10mA do -10mA. Ale warunek jest taki że sonda musi być sprawna. Jeśli nie będzie albo będzie nie sprawna to sterownik silnika po jakimś czasie powinien przestać próbować zmieniać natężenie prądu na nastawniku.
: 27 maja 2014, 21:09
autor: hubos21
prąd ma oscylować 0-5mA przy KE-Motronicu, tak mówi SSP od tego silnika, jakby miał oscylować 0d -10 do 10mA to sonda musiałaby być na wykończeniu, w praktyce prąd przy sprawnej sondzie zmienia się 0-3mA