Strona 1 z 1

[80 B2 1.8] Problem z obrotami!

: 26 paź 2007, 10:20
autor: STomasz
Witam!!Mój samochodzik [80 b2 1.8] na Gaźniku i mam problem z obrotami...utrzymują sie na 1500-2300 zależnie jak mu się zachce:) Filtr powietrza wymieniłem,lecz nie ma poprawy.czasem zejdą do 1200 ale to rzadko...Co to może być i w jaki sposób mogę to naprawić? Z góry dzięki!
Pozdrawiam! ;-)

: 26 paź 2007, 17:23
autor: lukkrak25
Witam. Nie przerabiałem tematu w audi, ale zaczołbym od ssania. czy sie ono wyłancza? moze cos sie zacieło lub uszkodzilo. czy sprawdzales juz cos?

: 29 paź 2007, 11:39
autor: STomasz
Ssanie chyba się odłącza,bo obroty troche schodzą,i czasem jest na 1200 przejadę sie kawałek i wskakują na 2000...

: 29 paź 2007, 12:54
autor: WOJTEK26
Powiedz ssanie masz auto czy ręczne. Jeżeli auto to sprawdx czy przepustnica od ssania otwiera ci sie całkowicie po nagrzaniu silnika moze wystarczy tylko ja wyregulować. Jak mozesz to zrób ze 2 zdjęcia gaźnikowi to coś Ci podpowiem

: 30 paź 2007, 11:32
autor: STomasz
Ssanie mam automatyczne.postaram się o fotkę ,bo tak szczerze to w tym gaźniku nie mam za bardzo obeznania...Jeśli można to proszę o szczegółowe instrukcje :mrgreen:

[ Dodano: 2007-11-02, 20:19 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

To zdjęcia mojego gaźnika!z tego co mi sie wydaje to jest chyba 2E2...

[ Dodano: 2007-11-02, 20:55 ]
Obrazek

[ Dodano: 2007-11-02, 20:56 ]
WOJTEK26,

: 03 lis 2007, 08:16
autor: WOJTEK26
Jak zrobie poprawki na twoich fotkach to je wrzuce i wszystko opisze. Bo bez pokazania to możesz nie zajarzyc o co mi chodzi. Takie gaźniki były tez w Passatach 1.8 i Golfach

[ Dodano: 2007-11-03, 20:31 ]
Na początek odpal silnik i go rozgrzej żeby ssanie sie wyłaczyło. Potem popatrz na nr2 czy ten siłownik sie schował i na nim powinna opierac sie śrubka nr.4.Jeżeli jest schowany a masz za wysokie wykręć śrubke nr4 aż zejdzie na wolne obroty. Jeżeli ten siłownik sie nie schował to sprawdź czy dochodzi podcisnienie do elektrozaworu nr.3 i czy napięcie sie pojawia czy nie ( ten elekrozawór chyba zamyka podcisnienie- nie pamietam musisz sprawdzić). Jeżeli siłownik sie schował ale śrubka nie opiera sie na nim poluzuj linkę nr1. Jak cos to daj znać co udało ci sie zauważyć.

: 05 lis 2007, 09:09
autor: STomasz
Dzięki za Rozpiske...Jeszcze sprawdze dokładnie,ale ostatno jak sprawdzałem to wydaje mi się że ten siłownik w połowie się schował a ta śrubka nr. 4 i tak nie dotyka tego siłownika...jak wciskałem to coś z tą srubką to obroty fajnie spadały lecz jak puszczalem wracało na miejsce,więc siłownik chyba jest ok...( Może to ten mechanizm ze śrubką- to jest ssanie???) A co do tej linki,abym ja poluzował to gdy ją poluzuje to może zacząć mi silnik przygasać,ponieważ czasem obroty szczególnie na gazie ładnie schodza na 1000-1200...A na benzynie i tak stoją na ponad 2000 i nie opadają...Nie wiem co jest...

Pozdrawiam!!!

: 05 lis 2007, 09:36
autor: WOJTEK26
Musisiałbyś dokładnie przyjrzec sie czy gdzies sie nie zahacza ta dźwignia ale wydaje mi sie ze poluzowanie linki załatwi sprawe na dobre

: 19 lis 2007, 09:28
autor: STomasz
a wie ktoś może jak dokładnie przeczyscić przepustnice w tym gaźniku,bo po dokładnym przyjżeniu się przez mechanika,powiedział że to chyba jest coś zabrudzone że tak słabo odbija,bo jak już mówiłem po dłuższej jeżdzie (po nagrzaniu) obroty opadają...
pozdrawiam!