[B4 2.0 ABT] wymiania silnik ABT 2.0 - inny osprzęt
: 26 cze 2014, 10:30
Witam,
Mam problem z silnikiem ABT 2.0 przybliżę nieco informacji, zakupiłem silnik wraz ze skrzynią biegów ABT z 94 r. do Audi z 92 r. również ABT. Przed zakupem wykonałem rozpoznanie podjechałem do serwisu audi czy silnik oraz skrzynia będzie pasować – w serwisie mnie zapewniono, że wszystko będzie pasowało. Więc wykonałem 200km przejażdżkę i zakupiłem silnik. Natomiast przy wymianie okazało się, że jest sporo części (osprzętu), które nie pasują do obecnego mojego audi tj. półośki (przeguby wewnętrzne) do skrzyni biegów mają inną średnicę. Kolejny problem to, że wtryski również się różnią a co za tym idzie gniazdo silniczka krokowego zakupionego nie jest kompatybilne z obecną wtyczką. Teraz pytanie czy wymienić wtyczkę, która będzie pasowała do obecnego silniczka krokowego( obecna posiada sześć spinek, natomiast ta zakupiona cztery spinki), czy postawić obecny wtrysk wraz z całym osprzętem. W przypadku jeżeli mam wymienić wyłącznie wtyczkę proszę o informacje jak mam prawidłowo ją podłączyć – bardzo proszę w sposób łopatologiczny. Kolejny problem to skrzynia biegów czy pozostawić obecnie eksploatowaną, która dość mocno się pociła, natomiast nowo zakupiona wydaje się w lepszej kondycji – tylko pytanie czy obecna skrzynia będzie kompatybilna z nowym silnikiem, czy zainwestować w nowe półośki?
Mam problem z silnikiem ABT 2.0 przybliżę nieco informacji, zakupiłem silnik wraz ze skrzynią biegów ABT z 94 r. do Audi z 92 r. również ABT. Przed zakupem wykonałem rozpoznanie podjechałem do serwisu audi czy silnik oraz skrzynia będzie pasować – w serwisie mnie zapewniono, że wszystko będzie pasowało. Więc wykonałem 200km przejażdżkę i zakupiłem silnik. Natomiast przy wymianie okazało się, że jest sporo części (osprzętu), które nie pasują do obecnego mojego audi tj. półośki (przeguby wewnętrzne) do skrzyni biegów mają inną średnicę. Kolejny problem to, że wtryski również się różnią a co za tym idzie gniazdo silniczka krokowego zakupionego nie jest kompatybilne z obecną wtyczką. Teraz pytanie czy wymienić wtyczkę, która będzie pasowała do obecnego silniczka krokowego( obecna posiada sześć spinek, natomiast ta zakupiona cztery spinki), czy postawić obecny wtrysk wraz z całym osprzętem. W przypadku jeżeli mam wymienić wyłącznie wtyczkę proszę o informacje jak mam prawidłowo ją podłączyć – bardzo proszę w sposób łopatologiczny. Kolejny problem to skrzynia biegów czy pozostawić obecnie eksploatowaną, która dość mocno się pociła, natomiast nowo zakupiona wydaje się w lepszej kondycji – tylko pytanie czy obecna skrzynia będzie kompatybilna z nowym silnikiem, czy zainwestować w nowe półośki?