Strona 1 z 1

[90 B3 1.8S SF] Wymiana uszczelniaczy zaworów

: 28 cze 2014, 12:12
autor: Tokash
Czy w silniku SF również można bez większych problemów wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy metodami opisywanymi na forum?

Edit.
Jakiej firmy uszczelniacze polecacie?

: 29 cze 2014, 10:41
autor: cinu77
Tak można ,a jeśli chodzi ci o uszczelniacze to nie wiem jak jest dokładnie u ciebie ze średnicą trzonków zaworowych.W abk są dwa rodzaje,a co do firmy to ja zastosowałem corteco i dają rade już kilka lat.

: 06 lip 2014, 19:00
autor: zoon02
Ja własnie wczroaj wymieniłem uszczelniacze na Erling, jak dlugo wytrzymaja to sie okaże . Stare mialem popękane i sztywne strasznie. Polecam ten zabieg auto mi przestało kopcic :)

: 06 lip 2014, 19:21
autor: BULINEK
Erling był montowany na pierwszy montaż ,powinno byc ok. Kolega z forum zmieniał u mnie i róznica jest wielka,na 1000km brał ok.0,7-1,00lit. teraz ok.0,10-0,20lit max,warto wymienic,pozdrawiam.

: 06 lip 2014, 19:35
autor: Jarewa
Mi brał 1,5l na 1tyś/km po zmianie 0.

: 07 lip 2014, 22:41
autor: Tokash
Sprzedawca również polecił mi Erlingi, działa bdb, nie wcina oleju, a przy okazji zdobyłem świece, które były montowane seryjnie w Golfach i 80 z silnikiem 1.8, lekko używane ale różnica jest spora :)
Sama wymiana uszczelniaczy nie jest większym problemem :)

: 13 lip 2014, 12:18
autor: Damik1992
Jako kolejny polecam Erlingi <ok> montowałem je w moich tdi oraz w vr6 i nie było problemu z nimi

: 11 paź 2014, 15:52
autor: ziemor
Damik1992 pisze:Jako kolejny polecam Erlingi <ok> montowałem je w moich tdi oraz w vr6 i nie było problemu z nimi

Dorzucę coś o Erlingu
Ja kupiłem do mojej 16v 16 uszczelniaczy Erling - ciężko się zdziwiłem jak jeden z nich zobaczyłem że jest fabrycznie uszkodzony - efekt - jeden dzień opóźnienia bo trzeba było zamówić - wniosek - kupić 18 uszczelniaczy

Gdzieś muszę to wrzucić - może tu - wymiana uszczelniaczy - czas na jeden uszczelniacz to 13 minut.


W 16v (6A lub ACE) demontaż gratów zanim dostaniemy się do uszczelniaczy to około 2 godzin koszmaru rozkręcania osprzętu !!!
Bardzo trzeba uważać by nie uszkodzić rurek plastikowych w których siedzą wtryskiwacze podczas zdejmowania kolektora dolotowego !!!
Film na temat rozkręcania silnika do wymiany "gumek"