Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] Nie odpala rano

: 22 lip 2014, 10:47
autor: KubaR
witam ,mam problem jezeli ktos jest w stanie mi pomóc lub nakierować co wymienić stawiam browar otóż mam abk w bp i od ok 2 tygodni mam problem z uruchomieniem silnika po nocy po prostu nie odpala czytałem na forum o podobnych usterkach ale moja jest dość dziwna ponieważ tak jak w innych postach również moja odpala rano na 2 sekundy po czym gasnie a potem juz za cholerę nie chce zagadać byłem juz u kilku pożal się boże mechaników i każdy mówił co innego więc metodą prób i błędów wymieniłem palec kopułkę przewody świece i czujnik (niebieski) temperatury Mój problem jest o tyle dziwny że rano nie pali ale jak postoi samochód w słońcu i sie nagrzeje to wsiadam i pali za pierwszym razem wiec nie mam bladego pojęcia czym to jest spowodowane. Jeżeli ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać to jestem otwarty na wszelkie sugestie

: 22 lip 2014, 11:11
autor: Audi 80 Polska
Zobacz czy paliwo nie leci z regulatora ciśnienia paliwa. Sprawdź ciśnienie paliwa. Ciśnienia paliwa na szybko można sprawdzić odkręcając powrót z listwy i jeśli paliwo po przekręceniu zapłonu nie będzie lecieć to ciśnienie jest za małe (albo regulator ciśnienia paliwa uszkodzony).

Zobaczy czy kable od wtryskiwacza rozruchowego się nie urwały i czy dostaje zasilanie.

: 22 lip 2014, 12:48
autor: KubaR
wszystko co opisałeś sprawdziłem i nie widzę tam problemu
:-( poza tym zrobiło sie goraco na dworzu i samochód odpalil bez problemu byłem teraz u mechaniora nr 1172 ;-) który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem :-| ciekaw jestem co wymyśli mechanik jak rozwiąże problem poinformuję

: 23 lip 2014, 22:07
autor: koziolmc60
KubaR, a ja ci powiem ze jak mialem uwalona przeplywke to po nocy tez nie chcial palic albo jak zapalil to zaraz gasl i trzebabylo chechac az wkoncu jakos zalapywal tak jak by nie na wszystkich garkach i stopniowo mu sie poprawialo ale musialem gaz w podlodze trzymac. na kompie pokazywalo mi blad potencjometru przeplywomierza i blad czujnika temperatury zasysanego powietrza ktory tez w przeplywce sie znajduje. ale u mnie tez obroty falowaly albo sie zawieszaly na 2 tysiach. wymiana przeplywki zakonczyla problemy a tez najpierw wymienialem rozne inne rzaczy i nic

: 26 lip 2014, 20:51
autor: KubaR
Witam, tak więc miłośnicy audi 80 b4 po wizycie u mechanika nr 1172 ;-) samochód odpalił gdy sie nagrzał na słoneczku ale diagnoza była taka iż, pompa paliwowa do wymiany bo sie wieszała :-) ucieszony diagnoza udałem sie do sklepu zakupiłem wkład pompy za 150PLN wymieniłem i na drugi dzień rano samochód :shock: odpalił bez problemu ale dziś już nie odpalił więc problem nadal nie rozwiązany a ja jestem lżejszy o 150 zł niemam juz pojęcia gdzie szukać przyczyny :-(

: 26 lip 2014, 21:29
autor: Jarewa
A przekaźnik 30 to ty sprawdzał?

: 26 lip 2014, 21:34
autor: KubaR
łoooooo :-) no nie sprawdzał bo sklep w sobotę już zamkly ;-) ale w poniedziałek z rana jak tylko słońce mi nagrzeje samochód na tyle aby odpalił to pojadę i kupię

: 26 lip 2014, 22:02
autor: Jarewa
a po co kupować wystarczy prze lutować nawet ma temat o nim przyklejony

: 27 lip 2014, 17:28
autor: KubaR
witam , co do przekażnika to wolę kupić nowy wydatek nie duży w sumie a patrząc na części które wymieniłem do chwili obecnej to wszystkie były oryginalne :-D z 91 r ostatnio wymieniając filtr paliwa zobaczyłem 92r tak samo i na czujniku temp. 92r więc niemiec od którego kupiłem w listopadzie ur. auto chyba nic nie wymieniał

: 27 lip 2014, 19:37
autor: Jarewa
No tak tylko ja nie jestem pewny tego:P więc po co wydawać w błoto? przekaźnik 30 zasila wtryski główne jak i całe ecu ale był podłączany pod komputer wiec mechanik powinien to wyhaczyć jakby się działo coś nie tak z napięciem na ecu.
Ale biorąc pod uwagę "który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem"

To tego mechanika omijał bym z daleka.

: 27 lip 2014, 22:21
autor: KubaR
Jarewa 30zł to nie wydatek za tyle to moja audiczka spala bp przy uruchomieniu na ssaniu :mrgreen: bo gaziu brak a bp drogie lpg <bylo> w poprzedniej olimpijce ABT <nono> ale już niechcę jeżdżić kuchenką gazową :mrgreen:

: 27 lip 2014, 22:52
autor: Jarewa
Ale nie masz w nim instalacji gazowej?

: 28 lip 2014, 12:22
autor: KubaR
nie w tej 80 avant abk nie mam lpg ,przekażnik nr 30 zakupiony w inter cars i po zniżkach koszt 20zł :-) wymienię jak polecę do pracy

: 02 sie 2014, 18:22
autor: Kuba_Ursus
witam
;-)
wiec tak przekaznik nr 30 wymieniony a następny mechanik nr 1173 stwierdził ze ,, niech pan wymieni czujnik halla :shock: wiec zamówiłem koszt z przesyłką 39 zł mam go już ale nie mam kiedy wymienić <pomysl> ale !!!!!! mamy ciepłe noce więc rano narazie odpala :mrgreen:

: 02 sie 2014, 18:36
autor: KubaR
ten poprzedni post to jto tez mój profil ale pod innymi danymi bo pisze z kompa rodziców gdzie byłem zalogowany gdy miałem 80 abt <czesiek>

[ Dodano: 2014-08-17, 20:48 ]
więc panowie problem rozwiązany auto śmiga jak szatan i żaden mechanik nie pomógł poprostu wyciągnąłem pompę paliwa filtr paliwa odkręciłem przewody paliwowe przy silniku i wszystko przeczyściłem kompresorem po czym złożyłem wszystko i auto odpaliło za 1 razem :mrgreen: ale czesici wymieniłem za 600 zł
:-/