Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABK] Interfejs szybka odpowiedz
: 22 lip 2014, 19:24
autor: SebzixD12
Witam kupilem taki kabel
http://viaken.pl/pl/vag-u...apter-obd1.html
i chcialem was zapytac jaki program do niego bedzie działał bo mam vag com 409.1 i pisze port status: ok Interfejs No found.
I jeszcze chce powiedziec ze ten kabel jest pod usb nie pod com. a tu w tym programie jest com1 com 2 com 3 com 4 a usb nie ma. Na programie vcds 1.2 lite to samo jest. pomocy
: 22 lip 2014, 19:39
autor: Pieterb
SebzixD12, do jasnej anielki tagi _uwaga
A programu Ci nie przysłali na płycie
a poza tym porty dobrze poustawiałeś :?:
: 23 lip 2014, 00:00
autor: SebzixD12
Na tej plycie same sterowniki interfejsa sa nie widze programu hehe a porty raczej tak jak z intstrukcji . Mam na com2 ustawione opoznienie 1 i tam u gory w dwuch po 1024 i w drugim tak samo
: 23 lip 2014, 09:51
autor: Audi 80 Polska
SebzixD12 pisze:I jeszcze chce powiedziec ze ten kabel jest pod usb nie pod com. a tu w tym programie jest com1 com 2 com 3 com 4 a usb nie ma.
Ale masz w tym kablu wbudowaną przejściówkę USB na COM. Jak zainstalujesz sterowniki to pojawi ci się nowe urządzenie na liście urządzeń COM i LPT urządzenie USB Serial port i w jego właściwościach możesz sobie przestawić aby ten port był na którymś z pierwszych COMów. Jeśli są już zajęte to przerzuć zajęty na inny.
: 09 kwie 2015, 11:00
autor: majster691
Witam, podepnę się do tematu, mam b4 z silnikiem abk + LPG z 1993 r. ostatnio pożyczyłem kable, którymi kolega podpinał się do swojego golfa 3. Kable pasują do gniazd przy bezpiecznikach (białe i czarne), niestety vag nie widzi mojego silnika. Co robie źle, czy może w tym modelu błędy można odczytać tylko za pomocą kodów migowych?
: 09 kwie 2015, 15:30
autor: Pieterb
majster691 pisze:Co robie źle, czy może w tym modelu błędy można odczytać tylko za pomocą kodów migowych?
nie, można narmalnie podłączyć
Zakładając że urządzenie jest sprawne i poprawnie skonfigurowane, to coś musi być w okablwaniu doprowadzającym sygnał lub braku zasilania oczywiście w twoim aucie.
: 12 kwie 2015, 20:18
autor: Francis1982
Jak tani kabel to wystarczy odwrotnie wpiąć czarny zasilający z przejściówki i interfejs IS DEAD. Nawet pomimo świecącej diody. Wystarczy na ułamek sekundy źle wpiąć. A i przejściówki nie są wykonywane rzetelnie.