Strona 1 z 1
[B4 ABK] Prawidłowe ciśnienie w cylindrach
: 29 paź 2007, 10:12
autor: Bibol
Witam, jak w temacie, jakie powinny być prawidłowe wartości świadczące że silnik jeszcze nie " kończy się ", temat już być może był wałkowany na forum proszę jednak o pomoc, mam u siebie jednego mechaniora który może dokonać u mnie pomiaru, jednak za pierwszym razem powiedział że dokonał a po bliższych oględzinach okazało się że nic nie robił, ja nie posiadam odpowiedniego urządzenia bo sam bym dokonał pomiarów. Pozdrawiam <rotfl>
: 29 paź 2007, 12:05
autor: Danek
Stan normalny - 11-16 bar
Minimum - 9 bar
: 12 lut 2008, 18:58
autor: Bastek
Danek, czy te wartości są właściwe również dla silnika ABT?
: 12 lut 2008, 19:08
autor: Vision
ABT stan normalny 9-12 min.7
: 12 lut 2008, 19:10
autor: Canibal
a mam pytanie czym mozna sprawdzic cisnienie ?
: 12 lut 2008, 19:15
autor: Vision
: 12 lut 2008, 19:19
autor: Canibal
nie na moja kieszen
póki co
: 12 lut 2008, 19:24
autor: Vision
popatrz bo są tańsze ja mam coś takiego
: 04 mar 2008, 17:05
autor: msanchez
ok a jakie są wartosci dla silnika 1,8 S B3 z roku 1991 90 km ??? u mnie jak sprawdzałem było 8 7,5 8,5 9 wiec to chyba nie jest za dobrze. dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu
: 04 mar 2008, 17:11
autor: matt1988
msanchez pisze:ok a jakie są wartosci dla silnika 1,8 S B3 z roku 1991 90 km ??? u mnie jak sprawdzałem było 8 7,5 8,5 9 wiec to chyba nie jest za dobrze. dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu
No to masz troche malo
: 06 mar 2008, 21:51
autor: mazi
msanchez pisze:ok a jakie są wartosci dla silnika 1,8 S B3 z roku 1991 90 km ??? u mnie jak sprawdzałem było 8 7,5 8,5 9 wiec to chyba nie jest za dobrze. dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu
minimum 7 max roznica miedzy cylindrami 3 bary
: 06 mar 2008, 22:26
autor: marko
msanchez pisze:dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu
Obawiam się , że masz dużo więcej nakręcone . U mnie na liczniku jest 287tys a ciśnienia mam w granicy 13,2 do 14,2 .
: 07 mar 2008, 08:08
autor: vwcorjacek
Obawiam się , że masz dużo więcej nakręcone . U mnie na liczniku jest 287tys a ciśnienia mam w granicy 13,2 do 14,2 .
Akurat ciśnienie sprężania nie jest adekwatne do przebiegów,zależy od stanu technicznego gładzi cylindrów,pierścieni tłokowych,samych tłokow oraz głowicy.Na stan powyższych elementów większy wply ma sposób eksploatacji silnika niz jego przebieg. Mozesz mieć nalatane 500 tys.km i silnik bedzie trzymał ciśnienie w normie, a możesz go zadeptać po 100 tys.km i mniej.