[B3 Ru 1.8 87r] Nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś (4-5bieg)
: 15 sie 2014, 18:16
Witam.
Mam problem mianowicie, moja Audiczka pięknie pracuje chodzi jak trzeba, przyśpieszenie ma zdrowe na 1-2-3 biegu (choć trzeci bieg powyżej 4tyś już wolniej wchodzi) na 4tym to 3,5 tysiąca to już jako tako powyżej katorga a o piątce nie wspomnę, powyżej 3tyś dojść to już chyba tylko z urwiska. Dodając: dzieje się to samo na benzynie jak i gazie. Prędkość jaką daje rade na długiej prostej się rozpędzić to przy naszych drogach udało mi się 150 około i koniec obrotomierz dalej nawet drgnąć nie chciał.
Jest to Audi 80 B3 1.8 benzyna+LPG 87rok 75KM, skrzynia 5-cio biegowa.
Jestem posiadaczem tego auta od niecałych 2ch miesięcy, lecz dowiedziałem się od poprzedniego właściciela (którym był młody chłopak), że ojciec zanim oddał mu auto celowo mu to zrobił lecz on nie wie jak.
Sprawdziłem przepustnice, gaźnik czy oba gardziele się otwiera, filtry wymienione, tłumik wymieniony, katalizator (przelot) i nadal ten problem. Słyszałem, że znajduje się seryjna blokada i czy to może to lub jest jakiś inny sposób, ponieważ jest to tak prosty silnik, że pomysły mi się skończyły.
Prosił bym o pomysły ponieważ przerosło mnie to i nie wiem w jaki sposób można było rozwiązać ten problem. Z góry dziękuje.
Mam problem mianowicie, moja Audiczka pięknie pracuje chodzi jak trzeba, przyśpieszenie ma zdrowe na 1-2-3 biegu (choć trzeci bieg powyżej 4tyś już wolniej wchodzi) na 4tym to 3,5 tysiąca to już jako tako powyżej katorga a o piątce nie wspomnę, powyżej 3tyś dojść to już chyba tylko z urwiska. Dodając: dzieje się to samo na benzynie jak i gazie. Prędkość jaką daje rade na długiej prostej się rozpędzić to przy naszych drogach udało mi się 150 około i koniec obrotomierz dalej nawet drgnąć nie chciał.
Jest to Audi 80 B3 1.8 benzyna+LPG 87rok 75KM, skrzynia 5-cio biegowa.
Jestem posiadaczem tego auta od niecałych 2ch miesięcy, lecz dowiedziałem się od poprzedniego właściciela (którym był młody chłopak), że ojciec zanim oddał mu auto celowo mu to zrobił lecz on nie wie jak.
Sprawdziłem przepustnice, gaźnik czy oba gardziele się otwiera, filtry wymienione, tłumik wymieniony, katalizator (przelot) i nadal ten problem. Słyszałem, że znajduje się seryjna blokada i czy to może to lub jest jakiś inny sposób, ponieważ jest to tak prosty silnik, że pomysły mi się skończyły.
Prosił bym o pomysły ponieważ przerosło mnie to i nie wiem w jaki sposób można było rozwiązać ten problem. Z góry dziękuje.