Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] Problemy z odpaleniem i niskimi obrotami

: 16 sie 2014, 12:04
autor: stalinex
Witam
W moim audi 80 b4 20 115 koni ciężko odpala a po odpaleniu dostaje odrazu 2 tysiące obrotów
i nie wiem co z tym zrobić?
Wcześniej podczas jazdy po naciśnięciu sprzęgła obroty spadały do 0 i zdarzyło mu się zgasnąć.

: 17 sie 2014, 20:51
autor: masteretsam
Do wymiany kolego masz niebieski czujnik temperatury który znajduje sie na króćcu wychodzacym z głowicy, jest on dwupinowy z prostokatna wtyczką. On steruje wtryskiem rozruchowym, jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz regulator cisnienia paliwa, jest na listwie wtryskowej taki okrągły odepnij z niego wezyk i jezeli bedzie w nim paliwo do wymiany a jesli nie to jest cacy. Co do obrotów to pewnie "krokowiec" sprobuj go najpierw wymoczyc w benzynie a jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz szczelnosc całego dolotu, jesli szczelny to najlepiej pozycz od kogos sprawnego krokowca i podmien na chwile i zobacz jak wtedy bedzie chodził.

: 21 sie 2014, 22:51
autor: koziolmc60
U mnie gdy tak sie dzialo winna byla przeplywka ale na VAGu pokazywalo 2 bledy. Jeden to blad czujnika temperatury zasysanego powietrza a drugi z tego co pamietam to blad potencjometra przepustnicy tak to chyba bylo. W kazdym razie tez ciezko palil i nieraz sie wieszaly obroty na 1800 u mnie. Wymienilem niebiski czujnik i podnienilem krokowca od kumpla i nic to niepomoglo. Po wymianie przeplywki prpblemow nie ma do dnia dzisiejszego.

: 25 sie 2014, 19:47
autor: tomek1982
masteretsam pisze:Do wymiany kolego masz niebieski czujnik temperatury który znajduje sie na króćcu wychodzacym z głowicy, jest on dwupinowy z prostokatna wtyczką. On steruje wtryskiem rozruchowym, jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz regulator cisnienia paliwa, jest na listwie wtryskowej taki okrągły odepnij z niego wezyk i jezeli bedzie w nim paliwo do wymiany a jesli nie to jest cacy. Co do obrotów to pewnie "krokowiec" sprobuj go najpierw wymoczyc w benzynie a jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz szczelnosc całego dolotu, jesli szczelny to najlepiej pozycz od kogos sprawnego krokowca i podmien na chwile i zobacz jak wtedy bedzie chodził.
nic nie wymieniaj ,zacznij od sprawdzenia począwszy od niebieskiego jaka ma rezystancje ,czujnik położenia przepustnicy potrafi taką szopkę robic co i jak sprawdzić masz na forum poszukaj

: 26 sie 2014, 20:05
autor: Francis1982
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1

http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1

Jak przedmówca wspomniał napraw nie powinno się zaczynać od wymian w ciemno <ok>

Każdy element ma swoje parametry pracy i konkretne wskazania.