Strona 1 z 1
					
				[B4 2.0 ABT LPG] Problem z monowtryskiem.
				: 02 wrz 2014, 23:10
				autor: Zagond
				Witam,
Mam w swojej audi problem z monowtryskiem. 
Chodzi o to, że auto chodzi równo, ale przez ok. 40 sekund, później gaśnie. Jeśli się je przygazuje i trzyma na gazie to nie gaśnie, ale jak tylko puści się gaz to gaśnie. W monowtrysku są dwa wężyki, jeden dopływowy a drugi odpływowy. W dopływowym z tego co sprawdziłem ciśnienie wynosi ok. 1 bar, w odpływowym praktycznie tak samo. W momencie, kiedy zacisnę wężyk odpływowy auto chodzi normalnie. Monowtrysk wymieniłem na używany z gwarancją. Pytanie brzmi, czy go reklamować, czy też może coś innego jest przyczyną?
Proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam.
			 
			
					
				
				: 03 wrz 2014, 14:02
				autor: Maciek_B4
				miałem taki przypadek w golfie II 1.8 rp winny był zaworek przelewowy
			 
			
					
				
				: 03 wrz 2014, 20:54
				autor: Jarewa
				miałem taki przypadek w golfie II 1.8 rp winny był zaworek przelewowy
Nie rozumiem?? :-> 
Skoro na zasilaniu jest 1bar to regulator ciśnienia chyba działa, chyba bo na powrocie nie powinno być takie samo ciśnienie praktycznie w ogóle to jest wolny spływ do baku.
Ciśnienia najlepiej sprawdzaj na odkręconym korkiem wlewu paliwa.
 
			 
			
					
				
				: 03 wrz 2014, 23:23
				autor: Zagond
				Sprawdzał mechanik, który twierdzi, że jest to wina monowtrysku. Natomiast sprzedawca od którego kupiłem używany monowtrysk daje sobie uciąć rękę, że auto przyjechało sprawne i na kółkach z Niemiec i nic się z nim nie działo. Dzwoniłem do niego i był zdziwiony, że tak jest. Nie robi problemów z reklamacją itd. Zastanawiam się więc, czy to aby na pewno wina monowtrysku, a nie czegoś innego. Auto na LPG chodzi bez problemu, nie gaśnie ani nic. Dzieje się tak tylko na benzynie. 
[ Dodano: 2014-09-04, 22:07 ]
Wie ktoś dlaczego może się tak dziać?
			 
			
					
				
				: 07 wrz 2014, 07:40
				autor: panda86
				Krokowy? Sprobuj przeczyscic ten monowtrysk tylko uwazaj przy rozbieraniu zeby sprezynka nie poleciala w kosmos tak jak u mnie a przy skrecaniu dokrecaj srubki z wyczuciem zehy nie zrobic banana z blaszki ytzymajacej wyrysk..
			 
			
					
				
				: 15 wrz 2014, 01:11
				autor: Zagond
				Silniczek krokowy jest nowy, oryginalny bosha. Mechanik rozbierał cały monowtrysk celem sprawdzenia membranki i sprężyny i jak twierdzi wszystko jest w porządku. 
Może to być wina komputera?
			 
			
					
				
				: 15 wrz 2014, 21:00
				autor: Jarewa
				Błędy czytane?
			 
			
					
				
				: 16 wrz 2014, 05:15
				autor: Zagond
				Tak, żadnych błędów nie daje.
			 
			
					
				
				: 16 wrz 2014, 20:17
				autor: Jarewa
				Tak, żadnych błędów nie daje.
I ja mam w to uwierzyć??  :mrgreen:  :shock: 
Przecież ty masz LPG wiec błędy mus 

 
			 
			
					
				
				: 17 wrz 2014, 01:34
				autor: Zagond
				Jakieś tam są, ale nic nie znaczące. Byłem dzisiaj u elektryka pracującego na oscyloskopie. Sprawdził całe okablowanie i komputer i jak się okazało winny temu był właśnie komputer. Dodatkowo dowiedziałem się, że do wymiany jest sonda lambda. Poza tym jest wszystko okej 

Po wymianie pompy paliwa, która nie dawała ciśnienia i silniczka krokowego który nie działał samochód w końcu powinien zacząć jeździć 

.
 
			 
			
					
				
				: 17 wrz 2014, 05:42
				autor: Jarewa
				Zagond pisze:Jakieś tam są, ale nic nie znaczące
Nie ma takiego czegoś każdy błąd to priorytet.