Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] ABK 2.0 +lpg, Problem z odpalaniem.

: 03 paź 2014, 20:19
autor: torf91
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi 80 B4. Mam problem i liczę na waszą pomoc. Niezależnie czy silnik jest zimny czy nagrzany jest problem z odpaleniem auta, cieżko pali potem jest takie jak by szarpnięcie i odpala. Obroty są nierówne. Gdzieś tam dostałem "złotą poradę", że to wina przepustnicy, ale wziąłem od kolegi, żeby sprawdzić czy to na pewno to i dalej jest to samo. Proszę o porady co może być przyczybą.

: 03 paź 2014, 20:27
autor: Pieterb
torf91, podobnych tematów parę jest na forum jakbyś poszukał to byś odnalazł.
Ja obstawiam regulator ciśnienia paliwa, proszę tu przykład b4-abk-wymiana-regulatora-cisnienia-paliwa-t14225.html
Oczywiście jeśli mowa o odpalaniu na bp a nie lpg.
Jaki masz gaz :?:

: 03 paź 2014, 21:50
autor: torf91
Starałem się przejrzeć tematy, które mogłyby mi być pomocne. Czy lpg czy bp bez różnicy, odpala tak samo. Więc to chyba nie to?

: 04 paź 2014, 08:05
autor: Pieterb
torf91 pisze:Czy lpg czy bp bez różnicy, odpala tak samo.
hmm czyli gaz zwykły jak rozumiem która generacja :?: czy aby przypadkiem nie było strzału gazu w dolot :?:

: 04 paź 2014, 09:22
autor: torf91
Hmm.. Za pewne III generacja bo to ABK czyli wielopunktowy wtrysk paliwa. Ale to wyczytałem, trochę mi wstyd ale nie jestem pewny jaki mam ten gaz. :oops:
Przepływomierz wydaje się ok, klapka też.

: 04 paź 2014, 09:32
autor: Pieterb
torf91 pisze:Za pewne III generacja bo to ABK czyli wielopunktowy wtrysk paliwa
nie jest to takie całkiem pewne bo znam takich gdzie w przypadku złej pracy na lpg wywalali wszystko i robili II albo nawet I gen.

Sprawdź przepływomierz czy chodzi lekko i bez zacięć jak również szczelność układu ssącego.

: 04 paź 2014, 09:34
autor: torf91
No właśnie nie zdążyłem edytować.. :) Przepływomierz tez wymieniłem z innego auta i jest ok, klapka też. Co mogę dodać. Auto mam od kilku dni i mogę też powiedzieć, że wolno się rozgrzewa. Ale nie wiem czy to ma związek. Więc pisze to na marginesie.

[ Dodano: 2014-10-06, 14:05 ]
Jeszcze jedna rzecz. Wykręciłem świece i momencie gdy kręcę zapłonem z jednego tłoka leci paliwo. Świeca przy tym tłoku jest sprawna.