Strona 1 z 1
					
				[B4 2.0 ABT] dławi się na benzynie
				: 14 paź 2014, 22:50
				autor: na1ooprocent
				Witam mam problem z moją 80-tką. Mianowicie po odpaleniu na benzynie dopóki silnik się nie zagrzeje pracuje ładnie. Trwa to parę minut potem zaczyna się ''jazda'' dławi się, telepie aż w końcu gaśnie. Wcześniej wcale nie chciała odpalać jednak gdy odpiełam niebieski czujnik  temp. pali za każdym razem ''na zimnym''...  (na gazie nic takiego się nie dzieje)
Benzyny jest ok. 10 L za radą dolałam denaturatu do benzyny (istniała hipoteza że jest woda w baku i przez to tak się zachowuje)  lecz nic to nie dało... Mechanicy rozkładają ręce.
Ostatnio zostały wymienione: silniczek krokowy, wtrysk, pompa paliwa... 
Dodam że autko od jakiegoś czasu jest ''mułowate'' trzeba nieźle cisnąć by przyspieszyło... 
Gazu też ładnie zaczęło sobie łykać z 9 L spalanie wzrosło na ok. 14-15 L.  ( z tym spalaniem nie od razu tak było lecz z czasem zauważyłam że trzeba lać coraz więcej... )
Ludzie błagam gdzie szukać przyczyny?
POMOCY!
			 
			
					
				
				: 15 paź 2014, 08:28
				autor: Pieterb
				na1ooprocent pisze:Wcześniej wcale nie chciała odpalać jednak gdy odpiełam niebieski czujnik temp. pali za każdym razem ''na zimnym''... 
 może tu leży problem i należało by go wymienić lecz radziłbym przed ta operacją go sprawdzić dla pewności
Nie znam za bardzo ABT ale może spróbuj zrobić tak że odłączyć aku na jakieś 15 min a po jego podłączeniu odpalić auto na bp i niech sobie popracuje aż do momentu włączenia się wentylatorów i nie włączaj w czasie tego zabiegu żadnych innych źródeł prądu typu radio, nawiew itp.
 
			 
			
					
				
				: 15 paź 2014, 21:12
				autor: Jarewa
				PieterB pisze:i nie włączaj w czasie tego zabiegu żadnych innych źródeł prądu typu radio, nawiew itp
W przypadku adaptacji właśnie koniecznie z moich informacji, bo inaczej zejdzie w dół.
 
			 
			
					
				
				: 16 paź 2014, 11:38
				autor: na1ooprocent
				Dziś rano go odpaliłam za radą bez dodatkowych źródeł prądu i tak samo... Silnik pracował może pięć min. i zgasł...
			 
			
					
				
				: 16 paź 2014, 11:48
				autor: Pieterb
				Jarewa pisze:PieterB pisze:i nie włączaj w czasie tego zabiegu żadnych innych źródeł prądu typu radio, nawiew itp
W przypadku adaptacji właśnie koniecznie z moich informacji, bo inaczej zejdzie w dół.
 
 a widzisz czyli ja mam jakieś złe info, także sorry za wprowadzenie w błąd.
 
			 
			
					
				
				: 24 paź 2014, 10:27
				autor: mor4z
				zobacz zapłon, filtry paliwa, wężyki podciśnienia, mi tak się robiło jak zapłon miałem źle ustawiony podłącz pod vaga może coś ciekawego wyskoczy 

 
			 
			
					
				
				: 24 paź 2014, 14:44
				autor: adamix98
				Kolego sprawdź czy lambda żyje. lecz obstawiam .... nie wiem czy to dobrze nazwę TPS wiem ze ta kostka jest czarna szeroka i jest zaraz przed akumulatorem ;p Gdzieś o tym było na forum ;p 
[ Dodano: 2014-10-24, 14:47 ]
o proszę 
https://audi80.pl/b4-abt-po-93-pierw ... t59167.htm 
			 
			
					
				
				: 24 paź 2014, 15:39
				autor: Jarewa
				adamix98 pisze:Kolego sprawdź czy lambda żyje.
A to nic nie zmieni żyje czy nie to i tak ma LPG i jest jemu przypisana. Wiec na 100% ma błąd lambady w ecu.
 
			 
			
					
				
				: 31 paź 2014, 15:14
				autor: na1ooprocent
				Lambda nie żyje jak się okazało... i chyba mam naprawdę duzo wody w baku bo im mniej jest PB to bardziej przerywa.... Jak jest pow 10 L to nawet da sie jechać.
A i jeszcze mechanik stwierdził złe ustawienie potencjometru.
			 
			
					
				
				: 13 lis 2014, 15:26
				autor: adamix98
				no to wiesz co trzeba zrobić 

 Lambda i potencjometr to podstawa 
 
a co do niby wody w zbiorniku zalej do pełna i dodaj do tego mixolu ;p tylko żeby Cb nie poniosło 

 
			 
			
					
				
				: 13 lis 2014, 17:52
				autor: Jarewa
				adamix98 pisze:a co do niby wody w zbiorniku zalej do pełna i dodaj do tego mixolu ;p tylko żeby Cb nie poniosło 

 
W dawnych czasach lało się denaturat dobrze wytraca wodę z paliwa.