Strona 1 z 1
					
				[B3 1.8 RU] Audi 80 1.8 75km
				: 01 lis 2014, 17:28
				autor: KUNAvanJUNIOR.
				Cześć wszystkim!
Otóż mam taki problem z moim Audi, że mój silnik jest już na wykończeniu a mianowicie gdy się zagrzeje to strasznie kopci i bierze duże ilości oleju 

Myślałem już żeby zrobić mu mini remont (uszczelniacze,pierścienie,uszczelki,dotarcie zaworów itp) ale mniejsza oto. Moje pytanie dotyczy tego czy na miejsce mojego silnika tzn 1.8 RF 75km wejdzie P&P silnik 1.8 SF ten 88/90 km albo 1.8 NE/JV
 
			 
			
					
				
				: 01 lis 2014, 18:44
				autor: Audi 80 Polska
				Powinien wejść, gaźnik też siądzie na kolektor bez problemu bo w tych silnikach był też keihin.
			 
			
					
				
				: 01 lis 2014, 18:52
				autor: popkuszdw
				SF powinien wejść bez problemu, natomiast silniki NE mają chyba w bloku taka zaślepkę na pompę paliwa, odkręcasz zaślepkę i zakładasz pompę którą miałeś w RU także również powinien pasować 

 
			 
			
					
				
				: 01 lis 2014, 19:04
				autor: KUNAvanJUNIOR.
				czyli najlepszym sposobem będzie wsadzenie SF'a ? czyli wszystko w mojego silnika przekładam do SF ? kolektory nie kolektory itp? gaźnik podejdzie chyba ale co z aparatem zapłonowym?
			 
			
					
				
				: 01 lis 2014, 19:22
				autor: popkuszdw
				kolektory chyba są takie same więc ich przekładać nie musisz jeżeli będą w "nowym" silniku, aparat zapłonowy w SF i RU jest chyba też ten sam więc nie powinno być problemu 

 
			 
			
					
				
				: 01 lis 2014, 20:21
				autor: Audi 80 Polska
				popkuszdw pisze:natomiast silniki NE mają chyba w bloku taka zaślepkę na pompę paliwa, 
To chyba PM bo w NE też jest mechaniczna pompka paliwa i pompka będzie działać. 
A ponoć w silnikach, które nie miały mechanicznej pompki pod tym dekielkiem nie ma krzywki na wałku pośrednim, więc pompka nie będzie pracować.
 
			 
			
					
				
				: 04 lis 2014, 00:21
				autor: Slawo777
				aldi pisze:A ponoć w silnikach, które nie miały mechanicznej pompki pod tym dekielkiem nie ma krzywki na wałku pośrednim, więc pompka nie będzie pracować.
Cześć 

 Dla świętego spokoju napisałem SF ale to co jest w B3 to silnik VW Passata RP czyli taki PM Audi hmm według mnie.Był na mono wtrysku i pod tym deklem była krzywka pod pompkę paliwa.Pozdrawiam  

 
			 
			
					
				
				: 04 lis 2014, 00:49
				autor: Audi 80 Polska
				Dlatego napisałem asekuracyjnie "ponoć". Nawet kiedyś ktoś z forum próbował przykręcić taką pompkę do silnika w którym nie znalazł tej krzywki. 
EDIT
Spojrzałem na numery części i silniki 1Y,SB 3A,6A,AAD RN,PM,PP.NE, JN,DZ,SF,RU, ABB miały wałek o numerze 
049115017B który ma krzywkę. 
A silniki 2.0 3A, AAD, 6A mają wałek bez tej krzywki 
053115017 
			 
			
					
				
				: 04 lis 2014, 01:29
				autor: Slawo777
				Aldi  <ok>  a teraz rozwiałeś wszystkie wątpliwości na przyszłość dla tych co mają gaźniki.To 2.0 ABT na pewno też nie będzie miało krzywki,szkoda.Pozdrawiam 
 
[ Dodano: 2014-11-07, 11:20 ]
To jeszcze rozwiej jedno bo w obu przypadkach jest 6A,pewnie z pośpiechu?