[B4 2.0 ABT] z gazem problem z ukladem chlodzenia
: 04 gru 2014, 00:28
b4 2.0 90 KM ABT 1994 r. Moj problem polega na tym,ze wskazowka od temperatury silnika pokazuje rozne wartosci.Raz pokaze 90 a innym razem 50.
Gdyby grzanie na kabine bylo ok to bym nie narzekal lecz nawiew w kabinie jest slabo cieply nawet gdy wskasowka pokazuje 90 stopni jest slabe grzanie na kabine (musze jezdzic w rekawiczkach )
co zrobilem do tej pory:
-termostat wymieniony 2 x
-uszczelka pod glowica wymieniona
-pompa wody wymieniona bo ciekla
-przeplukana nagrzewnica srodkiem odkamieniajacym(troszke pomoglo ale nie wiele)
nowa nagrzewnica jest w drodze ,juz zamowilem sobie na alle.. marki febi bilstein.kosztowala mnie 60 zl
kiedy wyminialem termostat to przy spuszczaniu plynu chlodzacego w sitku od lejka zostawal kamien.
Pytanie moje czy wymiana nagrzewnicy rozwiaze problem nawiewu na kabine czy nowa nagrzewnica nie zakamieni sie po nie dlugim czasie jak ta stara ? czy moze trzeba przeplukac caly uklad chlodzenia (odkamienic) czy dac se spokoj i zaprzestac na samej wymianie nagrzewnicy?
dodam,ze wskazowka od paliwa oszukuje tzn raz pokazuje ,ze jest pol baku a raz ,ze rezerwa i znajomy powiedzial mi ,ze moze byc wina jakis kondensatorkow czy tranzystorow(nie znam sie) w liczniku i moga oszukiwac obydwie wskazowki
co mi polecicie zrobic w tej sytuacji drodzy forumowicze z doswiadczeniem ??
Gdyby grzanie na kabine bylo ok to bym nie narzekal lecz nawiew w kabinie jest slabo cieply nawet gdy wskasowka pokazuje 90 stopni jest slabe grzanie na kabine (musze jezdzic w rekawiczkach )
co zrobilem do tej pory:
-termostat wymieniony 2 x
-uszczelka pod glowica wymieniona
-pompa wody wymieniona bo ciekla
-przeplukana nagrzewnica srodkiem odkamieniajacym(troszke pomoglo ale nie wiele)
nowa nagrzewnica jest w drodze ,juz zamowilem sobie na alle.. marki febi bilstein.kosztowala mnie 60 zl
kiedy wyminialem termostat to przy spuszczaniu plynu chlodzacego w sitku od lejka zostawal kamien.
Pytanie moje czy wymiana nagrzewnicy rozwiaze problem nawiewu na kabine czy nowa nagrzewnica nie zakamieni sie po nie dlugim czasie jak ta stara ? czy moze trzeba przeplukac caly uklad chlodzenia (odkamienic) czy dac se spokoj i zaprzestac na samej wymianie nagrzewnicy?
dodam,ze wskazowka od paliwa oszukuje tzn raz pokazuje ,ze jest pol baku a raz ,ze rezerwa i znajomy powiedzial mi ,ze moze byc wina jakis kondensatorkow czy tranzystorow(nie znam sie) w liczniku i moga oszukiwac obydwie wskazowki
co mi polecicie zrobic w tej sytuacji drodzy forumowicze z doswiadczeniem ??