Wiesz... najlepszym sposobem na podniesienie mocy jest po prostu jak koledzy wspominają wyżej - doprowadzenie do stanu fabrycznego, jeśli uważasz że autko masz zamulone, to może je dokładnie sprawdź. Jeśli jednak jest wszystko jak w zegarku, to po co majstrować, lub odnosić się do pseudo tuningów. Niżej przedstawie Ci co ja zrobiłem w swoim i ABT (90 koni).
Nie polecam majstrowania przy rozrządzie, aczkolwiek możesz pomixować na zapłonie. Ja zapłon na 2.0 ABK mam przyśpieszony do gazociągu na 18 stopni. Leci jak rakieta, spalanie przyzwoite (GAZU), nie mam najmniejszych problemów z silnikiem a po remoncie zrobiłem już na nim 15000 km
W 2.0 ABT założyliśmy filtr stożkowy i poza zarąbistym dźwiękiem, dostał troszke mocy, może nie jakoś konkretnie, ale wydaje się jakby go nic nie zamulało. W Twoim motorku nie wiem czy to cokolwiek da, w moim (ABK) nie zmieniło to dosłownie nic, stąd wróciłem na org.
Wycięcie katalizatora w moim przypadku odmuliło motor, nie dawałem strumienicy, zwykły przelot. Z doświadczenia moich kolegów z zakładu zajmującym się wydechami, nie polecam wycinania żadnego z tłumików, chyba że masz zamiar zastąpić go jakiś innym oczywiście
Przedstawiam Ci tylko swoje obserwacje, mówimy o podniesieniu mocy nie inwestując dużej ilości pieniążków. Jeśli naprawde zależy Ci na czymś mocniejszym to najlepszym rozwiązaniem byłoby przeszczepienie lepszego motoru, ale tu zrobią się koszty. A przecież 1.8S śmigają dosyć fajnie, jeśli stan jest dobry, to nie kombinuj i rób kilometry
__________________________________________________________________
Tak wiem, temat odnosi się do 1.8 S, aczkolwiek kolega pyta jak zwiększyć moc