Strona 1 z 1

Audi-B2 [1985 1.8 GX] SWAP

: 11 sty 2015, 19:13
autor: Rogosi3k
Sluchajcie, zywot silniczka w mojej b2 dobiega konca. I padl pomysl wymiany silniczka ;) Chcialem wlozyc do niej jakis malo awaryjny i wymagajacy silnik. Wybor padl na motor z audi b3 1.8 na gazniku. Ale jest dylemat bo widze ze tych 1.8 to jest kilka, zdaje sie 75, 88 i 90 Koni. Ktory bylby najlepszy do mojego autka zwazajac na to ze priorytem dla mnie jest by autko bylo malo awaryjne i byla stosunkowo dobra dostepnosc do czesci ;) Czekam na wasze opinie badz propozycje ;)

: 11 sty 2015, 20:25
autor: bloku
Miałeś silnik GX? Toż to poprzeczny silnik z VW. Ale jak już chcesz wkładać inny to polecam DS - równiez gaźnik. Zresztą każdy z tych co wymieniłeś jest solidny. Tyle tylko, że jedne są na gaźniku, inne na monowtrysku a jeszcze inne na pełnym wielopunktowym mechanicznym wtrysku. Ostatni jest najbardziej narażony na generowanie kosztów jeśli napotka Cię awaria układu paliwowego.

: 11 sty 2015, 20:35
autor: Rogosi3k
Wiem ze to silnikz Volkswagena :) Poprzedni wlasciciel go tam wsadzil :) I myslalem o 1.8 na gazniku tylko ze jest ich kilka i sam nie wiem ktory z nich bylby najlepszy ;)

: 11 sty 2015, 20:46
autor: bloku
DS jest bodajże najświeższą jednostką gaźnikową - Pierburg 2E2 na dwóch gardzielach z termicznym regulatorem wolnych obrotów (coś w rodzaju krokowca) Z jednej strony daje fajną dynamikę silnikowi a z drugiej nie jest aż tak podatny na duże zużycie paliwa. Awaryjność samego gaźnika na śrendim poziomie.

Druga opcja to NE - niech mnie ktoś poprawi ale w B2 występował z gaźnikiem Keihina.

: 11 sty 2015, 20:50
autor: Rogosi3k
Szczerze to mialem kiedys audi b2 z gaznikiem 2E2 no i niestety ciagle sie tam cos z nim dzialo ;(

: 12 sty 2015, 12:50
autor: tamto2007
włóż pancernego PM na monowtrysku, nawet zdaje się że widziałem w ogłoszeniach na forum